مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

در ۵ ماهه ابتدای سال۱۴۰۳تعداد ۴۹۲۱ انشعاب غیر مجاز در جنوب تهران کشف و شناسایی شد

یکی از چالش‌های اساسی شرکت‌های آب و فاضلاب ، برای ارائه خدمات بهتر و کیفی‌تر به مشترکان، وجود انشعاب‌های غیر مجاز آب است.

0 19

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ جواد رحمانی معاون خدمات مشترکین و درآمدشرکت آب و فاضلاب منطقه 6 شهر تهران در این باره اعلام کرد: با شناسایی ۴۹۲۱ رشته انشعاب غیرمجاز و تخلف انشعابی در ۵ ماهه ابتدای سال۱۴۰۳ از هدرروی آب شرب در محدوده خدمات‌رسانی شرکت آب و فاضلاب شهرری جلوگیری شد.
وی با تاکید بر اینکه شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز به طور ویژه توسط این شرکت دنبال می‌شود، افزود: با توجه به اینکه بیشترین انشعابات غیرمجاز در مناطق حاشیه نشین شهر و مسیر باغات قرار دارد و ساکنان این مناطق به صورت ثبت نشده و غیرمجاز از آب شرب استفاده می‌کنند، باعث شده هزینه‌های جاری شرکت افزایش یافته و ارائه خدمات مطلوب به مردم را با مشکلاتی مواجه گردد.
رحمانی ادامه داد: در پنج ماهه اول سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۹۲۱ رشته انشعاب غیرمجاز و تخلفات انشعابی در این محدوده شناسایی شده است که از این تعداد ،۲۳۷۴ انشعاب قطع و جمع‌آوری و ۴۹ رشته نیز به مجاز تبدیل شده و تعداد ۱۱۳۶ انشعاب غیر مجاز اصلاح گردیده است.

وی از مردم شریف شهرری خواست هرگونه تخلف در مصرف آب و انشعاب غیرمجاز، با شماره تماس ۱۲۲، به اطلاع این شرکت برسانند تا مأموران مربوطه در کوتاهترین زمان ممکن به آن رسیدگی کنند.
آبفای منطقه ۶ تهران با جمعیتی بالغ بر دو میلیون در شش منطقه شهرداری تهران، پنج شهر و ۷۳ روستای جنوب تهران خدمات رسانی می کند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه