مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پایش زیست محیطی بیش از ۵۴۶ واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی در شهرری

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان ری از گشت و پایش بیش از ۵۴۶ واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی در پنج ماه سال جاری در شهر ری خبر داد.

0 2

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، محمد رستگاری روز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا اظهار داشت: نتیجه این پایش ها منجر به صدور ابلاغ ۳۳۴ مورد اخطاریه زیست محیطی و ۹۵ واحد آلاینده ی غیر مجاز شد که به مراجع قضایی معرفی شدند و۲۴ مورد پلمپ و جمع آوری گردیده است.

وی افزود: بیش از ۲۳۸ مورد نمونه برداری شامل آب های سطحی، هوا ، خاک و پساب از خروجی تصفیه خانه واحدهای صنعتی، خروجی دودکش ها انجام و مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان ری ادامه داد: بیش از ۵۰۲ مورد استعلام واصله از سوی مراجع مختلف مورد بررسی و مجوزهای زیست محیطی صادر گردید.

پایش زیست محیطی بیش از ۵۴۶ واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی در شهر ری

رستگاری در ادامه تاکید کرد : اداره حفاظت محیط زیست ری با همکاری ادارات دامپزشکی، شبکه بهداشت و درمان ، مراجع قضایی ، بخشداری ها، شهرداریها و.. اقدام به برگزاری گشت های ویژه زیست محیطی، بازدید میدانی و برخورد با متخلفین در حوزه های مربوطه و اجرای برنامه های نمادین در مناسبت های زیست محیطی از جمله پاکسازی، و … نموده است.

وی خاطر نشان کرد: این اداره اقدام به رهاسازی و تحویل چندین پرنده کشف شده در طبیعت و حیات وحش آسیب دیده به مرکز نگهداری حیات وحش پارک پردیسان نموده است.

رستگاری درپایان گفت: برگزاری دوره های آموزشی به میزان ۸۴۰ نفر ساعت آموزشی از دیگر اقدامات این اداره در طی این مدت بوده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه