مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری مردی که در حرم حضرت عبدالعظیم دستش در جیب مردم بود

سارقی که جیب زائرین حرم حضرت عبدالعظیم حسینی(ع) خالی می کرد دستگیر شد.

0 1

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ “محمد قاسم طرهانی” فرمانده انتظامی شهرستان ری به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با وقوع چند فقره جیب بری در هفته های اخیر در “حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)” رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شده و با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، مشخصات سوژه مورد نظر را به دست آوردند.

وی تصریح کرد: متعاقب آن، ماموران گشت زنی های محسوس و نامحسوس در محدوده و داخل حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) آغاز کردند تا این که در 13 شهریور امسال سارق در حال زاغ زنی سوژه های خود مشاهده کردند.

سرهنگ طرهانی افزود: متهم در یک عملیات ضربتی دستگیر و به اداره پلیس منتقل شد و در بازرسی از وی تعدادی مدارک شناسایی مسروقه و همچنین چند عدد کیف پول مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهم که ابتدا منکر اتهامات خود بود، در نهایت به جرم خود مبنی بر جیب بری با استفاده از ازدحام محدوده حرم شاه عبدالعظیم حسنی(ع)و بازار اعتراف و عنوان داشت که تا پیش از دستگیری8 فقره سرقت و جیب بری را مرتکب شده است.

سرهنگ طرهانی در پایان خاطر نشان کرد: پرونده قضائی برای متهم تشکیل و به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه