مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

باز هم عمران و آبادانی در باقرشهر/همتی از بهسازی کامل کمربندی شهید مددی همراستا با افتتاح پل خبر داد

شهردار باقرشهر از بهسازی خیابان شهید مددی ( کمربندی شرقی )باقرشهر با اعتباری بالغ بر ۷۸۰ میلیارد ریال برای ایمن سازی ادامه مسیر پل شهید جعفرزادگان و افزایش ایمنی و کاهش ترافیک شهروندان باقرشهری خبر داد.

0 5

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری باقرشهر، مرتضی همتی در بازدید صبحگاهی از پروژه‌های عمرانی در دست اجرا در باقرشهر اظهار داشت: در راستای ایمن سازی ادامه مسیر پل شهید جعفرزادگان و از آنجا که در این پروژه با مختصات اجباری از پیش تعیین شده مواجه بودیم و پایه های پل از قبل کار گذاشته شده بود نیاز به اصلاح معبر منتهی به پل نیز ضرورت پیدا کرد زیرا انتهای پل به آکس (وسط) کمربندی وصل نمیشد ‌خود نقطه حادثه خیز می‌شد از طرفی با راه‌اندازی این پل، خودروهای عبوری از محور رجایی به مرکز شهر باید از کمربندی شرقی (خیابان شهید مددی) عبور کنند، لذا تردد این خیابان بیش از تردد فعلی خواهد شدو ایمن سازی آن در طول مسیر اجتناب ناپذیر بود.

وی افزود: مدیریت شهری تصمیم گرفت که بهسازی خیابان شهید مددی (کمربندی شرقی )را در دستور کار قرار داده تا ایمنی آن نیز افزایش یابد.

شهردار باقرشهر در ادامه گفت: این پروژه به طول ۱۷۵۰ متر در عرض ۲۵ متر اجرایی خواهد شد که شامل ترمیم اساسی آسفالت، جدول‌گذاری وسط و تبدیل خیابان به بلوار و سنگ‌فرش پیاده‌راه دو طرف خیابان خواهد بود.

همتی تصریح کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۸۰ میلیارد ریال اجرایی می‌شود که شامل ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت، ۱۶۰ میلیارد ریال برای کفپوش، 100 میلیارد ریال برای جدول‌گذاری و رفیوژ وسط و ۷۰ میلیارد ریال برای روشنایی معبر در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی پل این خیابان تبدیل به یکی از معابر مهم شهری خواهد شد که محور شهید رجایی و جاده قدیم قم را به مرکز شهر برای شهروندان باقرشهری وصل خواهد کرد.

شهردار باقرشهر در پایان خاطرنشان کرد: این پروژه نیز از پروژه‌های مورد نیاز شهری بود که امیدواریم به‌زودی مورد استفاده مردم قرار گرفته و باعث امنیت، آرامش و رفاه شهروندان شده و کاهش ترافیک را در پی داشته باشد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه