مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهردار باقرشهر خبر داد؛طرح پدافند غیرعامل باقرشهر تهیه می‌شود

شهردار باقرشهر با تاکید بر همپوشانی دستگاه ها و مجموعه شهرک انرژی در مواقع بروز بحران و برگزاری مانور مشترک گفت: ضروری است که دستگاه‌های خدماتی و اجرایی و همچنین شرکت‌های نفتی و گازی در راستای تهیه طرح مخاطرات محیطی باقرشهر با شهرداری همکاری لازم را داشته باشند.

0 1

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سومین جلسه مدیریت بحران صبح امروز با حضور اعضای ستاد مدیریت بحران و به ریاست شهردار باقرشهر در سالن سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، مصوبات دومین جلسه مدیریت بحران پیگیری شد و در خصوص موضوعات آموزش و مانورهای دستگاه‌های اجرایی و خدماتی هماهنگی‌های لازم صورت گرفت.
مرتضی همتی در این جلسه اظهار داشت: در راستای آمادگی و عملکرد قابل‌قبول در مواقع بحران در باقرشهر، باتوجه‌به مخاطرات طبیعی و انسان‌ساخت؛ ضروری است که دستگاه‌های خدماتی و اجرایی و همچنین شرکت‌های نفتی و گازی در راستای تهیه طرح مخاطرات محیطی باقرشهر با شهرداری همکاری داشته باشند.

وی با تاکید بر همپوشانی دستگاه ها و مجموعه شهرک انرژی در مواقع بروز بحران و برگزاری مانور مشترک افزود: در شهر باقرشهر باتوجه‌به تمرکز و استقرار شهرک انرژی می‌بایست از پتانسیل دستگاه‌های مستقر در سطح شهر، برای مقابله با خطر استفاده کرد و در این زمینه می‌بایست تمامی جوانب بحران بررسی شود.

شهردار باقرشهر در ادامه با اشاره به آمادگی لازم برای فصل پاییز و زمستان باتوجه‌به در پیش بودن بارش‌های فصلی گفت کلیه دستگاه‌های دخیل باید دراین‌خصوص آمادگی لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: منابع امور آب شهرستان ری نیز می‌بایست نسبت به لایروبی انهار موجود باتوجه‌به وظایف خود پیش از بروز مخاطرات اقدام کند.

همتی تأکید کرد: بررسی ساختمان‌های ناایمن اعم از ساختمان‌های وابسته به شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی، مجتمع‌های مسکونی موجود در بافت فرسوده، مدارس، ورزشگاه‌ها و… توسط آتش‌نشانی انجام می‌شود و طبق چک‌لیست استاندارد بررسی‌های لازم صورت می‌گیرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه