مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تأکید شهردار باقرشهر بر تشکیل انجمن‌های فرهنگی و هنری

شهردار باقرشهر گفت: در باقرشهر با ظرفیت انسانی گسترده‌ای مواجه هستیم اما متأسفانه از حضور انجمن‌های هنری، ادبی و فرهنگی بی‌بهره هستیم.

0 1

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ مرتضی همتی عصر امروز در عصر شعر “در راه فتح قله” که در سالن شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شهرداری در جمع شعرا و هنرمندان و ایثارگران برگزار شد، اظهار داشت: این برنامه با هدف پاسداشت رشادت‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس برگزار شد؛ زیرا که گرامیداشت هفته دفاع مقدس به عنوان یک تکلیف و یک وظیفه بر عهده تمامی مسئولین و مردم است.
وی افزود: ما دوران درخشانی را در دفاع مقدس سپری کردیم و شاهد فضایی بی‌سابقه از ایثار و از خودگذشتگی بودیم که ظرفیت مردم این مرز و بوم را با فرهنگ ایرانی اسلامی به تصویر کشید و ماندگاری و جاودانگی این دفاع مقدس را در پی داشت.
شهردار باقرشهر در ادامه با گلایه از عدم استقرار دفتر اداره ارشاد شهرستان ری در باقرشهر اظهار داشت: حوزه فرهنگی و در کنار آن آموزش شهروندی بخشی از وظایف شهرداری است اما حضور دفتر اداره ارشاد در این شهر پرجمعیت نیز کمک رسان اهالی فرهنگ و هنر خواهد بود.
همتی تصریح کرد: در باقرشهر به عنوان پرجمعیت‌ترین شهر بعد از شهرری در این منطقه، با ظرفیت انسانی گسترده‌ای مواجه هستیم اما متأسفانه با وجود ظرفیت‌ها و استعدادهای گوناگون، از حضور انجمن‌های ادبی و فرهنگی بی‌بهره هستیم.
وی تأکید کرد: برگزاری موفق “جام جوان پهلوان” نشان داد که باقرشهر بضاعت قابل توجهی در حوزه منابع انسانی در اختیار دارد و البته در کنار ورزش در حوزه فرهنگی نیز ظرفیت‌های خوبی در این منطقه شناسایی شده که قابل معرفی در سطح استان تهران است.
شهردار باقرشهر با اشاره به حمایت سپاه ناحیه جنوب ری از فعالیت‌های فرهنگی ابراز داشت: هدف ما این است که جمع‌های این چنینی از هنرمندان در باقرشهر شناسایی و در فرهنگسراها و محفل‌های فرهنگی گردهم جمع شوند تا انجمن‌های هنری و ادبی باقرشهر شکل گیرد.
همتی افزود: از هنرمندان و هنردوستان باقرشهر تقاضا داریم انجمن‌های مختلف را در سطح شهر تشکیل داده و در این راه شهرداری نیز به عنوان مجموعه مدیریت شهری حمایت و کمک‌هایی را ارائه خواهد کرد.
شهردار باقرشهر در پایان با بیان اینکه بضاعت و ظرفیت موجود در باقرشهر بسیار قابل توجه است اما در سال‌های گذشته کمتر به این ظرفیت‌ها توجه شده است، خاطرنشان کرد: در مدیریت شهری باقرشهر تلاش می‌کنیم تا هر ظرفیتی که در این منطقه وجود دارد، امکان پیشرفت داشته باشد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه