مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شناسایی حدود 5000 انشعاب غیرمجاز در شهرستان ری

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 تهران از شناسایی حدود 5000 انشعاب آب غیرمجاز در جنوب تهران در نیمه نخست امسال خبر داد.

0 1

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ حسن حقیقی با بیان اینکه یکی از چالش‌های اساسی شرکت‌های آب و فاضلاب، برای ارائه خدمات بهتر و کیفی‌تر به مشترکان، وجود انشعاب‌های غیرمجاز آب است، افزود: با توجه به اینکه بیشترین انشعاب‌های غیرمجاز در مناطق حاشیه‌نشین شهر و مسیر باغ‌ها قرار دارد و ساکنان این مناطق به صورت ثبت‌نشده و غیرمجاز از آب شرب استفاده می‌کنند، این امر موجب افزایش هزینه‌های جاری شرکت و ارائه خدمات مطلوب به مشترکان شده است.

حقیقی با تاکید بر اینکه شناسایی و جمع‌آوری انشعاب‌های غیرمجاز به‌طور ویژه توسط این شرکت دنبال می‌شود، افزود: در نیمه نخست امسال تعداد ۴۹۵۹ رشته انشعاب غیرمجاز و تخلف انشعابی درمحدوده شهرستان ری شده است که از این تعداد ۲۴۱۲ رشته انشعاب قطع و جمع‌آوری، ۶۰ رشته به مجاز تبدیل شده و تعداد ۱۱۶۰ انشعاب غیرمجاز نیز اصلاح شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه