مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

افتتاح مرکز فرماندهی و کنترل انتظامی شهرستان ری

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افتتاح مرکز فرماندهی و کنترل انتظامی شهرستان ری در راستای افزایش امنیت، ارتقای بهره‌وری و هوشمندسازی پلیس خبر داد.

0 6

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سردار عباسعلی محمدیان عصر امروز در آیین افتتاح مرکز فرماندهی و کنترل انتظامی شهرستان ری در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک هفته فراجا اظهار داشت: هفته فراجا را به همکارانم و خانواده‌های این عزیزان که در سال جاری که سالی پر مأموریت و سنگین بود و زحمات شبانه روزی زیادی را متحمل شدند، تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند فرماندهی انتظامی شهرستان ری به مردم افزود: شهروندان شهرستان ری تماس‌های مکرری با مرکز فوریت‌های پلیس 110 و 197 برقرار کرده و از عملکرد و زحمات همکاران ما در این منطقه تقدیر و تشکر می‌کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه با اشاره به افتتاح مرکز نظارت شهرستان ری، گفت: امروز و به مناسبت هفته فراجا، مرکز فرماندهی و کنترل شهرستان ری و نیز تجهیزاتی که به ایجاد امنیت بیشتر و بهره‌گیری سامانه‌ها و سیستم‌هایی که به هوشمندی پلیس کمک می‌کند، افتتاح شد.

سردار محمدیان تصریح کرد: بهره‌برداری از این سامانه‌ها و سیستم‌ها علاوه بر افزایش امنیت، افزایش بهره‌وری و بهره‌گیری از امکانات موجود را به همراه خواهد داشت.

فرماندار انتظامی تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از تجهیزات به روز و هوشمند، تطبیق امکانات ‌و جرم را به همراه داشته و در راستای افزایش امنیت به کار گرفته می‌شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه