مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

انجمن حمایت از خانواده زندانیان باقرشهر و کهریزک تأسیس شد

رئیس حوزه قضایی کهریزک از تأسیس انجمن حمایت از خانواده زندانیان خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این انجمن حمایت از خانواده زندانیان، ارائه مساعدت‌های مالی و بسته‌های معیشتی، کمک به بازاجتماعی شدن زندانیان و ایجاد اشتغال است.

0 7

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ محمد علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در جهت حمایت از خانواده زندانیان بخش کهریزک گفت: انجمن حمایت از خانواده زندانیان با هدف کمک به زندانیان و خانواده آنان در حوزه قضایی باقرشهر و کهریزک تأسیس شد.

وی افزود: اولین جلسه هیئت‌مدیره این انجمن با حضور بخشدار کهریزک، معاون زندان تهران بزرگ، نماینده اداره کل زندان‌ها، مسئول مرکز مراقبت از زندانیان، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان باقرشهر و کهریزک و نیز معتمدین و خیرین به‌منظور ارائه راهکارها و بررسی وضعیت موجود برگزار شد.

رئیس حوزه قضایی کهریزک تصریح کرد: اهداف تشکیل این انجمن، شامل حمایت از خانواده زندانیان، ارائه مساعدت‌های مالی و بسته‌های معیشتی به خانواده‌ها و نیز کمک به بازاجتماعی شدن زندانیان و ایجاد اشتغال برای آنها پس از دوران حبس خواهد بود.

علی‌محمدی گفت: انجمن حمایت از زندانیان باقرشهر و کهریزک چتر حمایتی برای جامعه هدف خواهد بود و امید است با ارائه خدمات و کمک انجمن از این پس شاهد کاهش تکرار جرم در منطقه باشیم.

وی تأکید کرد: پیش از تشکیل انجمن نیز به واسطه برگزاری گلریزان و کمک خیرین این منطقه، شاهد آزادی 6 زندانی با هزینه جمع آوری شده در مراسم گلریزان زورخانه سیدالکریم (ع) در حوزه قضایی کهریزک بودیم که به آغوش خانواده بازگشتند.

رئیس حوزه قضایی کهریزک و باقرشهر در پایان خاطرنشان کرد: کهریزک و باقرشهر از ظرفیت خیرین بسیار قابل‌توجهی برخوردار است و باتوجه‌به روحیه همدلی و انسان‌دوستانه‌ای که در این منطقه وجود داشت و در مراسمات پیشین همت شهروندان در آزادی زندانیان به اثبات رسید، لذا این انجمن شکل گرفت تا کمکی برای خانواده زندانیان و آزادی متهمین باشد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه