مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری سارق منازل خاورشهر/شناسایی اموال توسط مال‌باختگان

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق سابقه‌دار اماکن خصوصی و محتویات خودرو در محدوده خاورشهر و کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

0 0

سرهنگ محمدقاسم طرهانی با اشاره به دستگیری سارق منازل گفت: با وقوع سرقت اماکن خصوصی در مهرماه 1403 در محدوده خاور شهر و طرح شکایت مال‌باخته در کلانتری رسیدگی به موضوع سریعاً در دستور کار عوامل تجسس کلانتری 177 قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری خاور شهر با شیوه و شگرد خاص پلیسی، هویت متهم را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده در نوزدهم مهرماه سال جاری مخفیگاه متهم را در یکی از شهرستان‌های هم‌جوار شناسایی کردند.

سرهنگ طرهانی عنوان کرد: تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی روز گذشته راهی مخفیگاه متهم شده و متهم را در یک عملیات منسجم و هماهنگ دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه وی تعداد 3 عدد لاستیک خودرو، دستگاه جوش، 7 عدد باند و ساب خودرو، 2 عدد جعبه ابزار، مقادیر زیادی نقره جات و ادوات ساخت آن وغیره به ارزش 5 میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری خاور شهر در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی و محتویات خودرو و 10 فقره سرقت مشابه اعتراف و انگیزه خود را تأمین نیازهای مالی عنوان کرد و تاکنون 2 مال‌باخته به کلانتری مراجعه و اموال خود را شناسایی کردند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه