مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ارزیابی پروژه های عمرانی شهرستان ری باحضور رئیس مجمع نمایندگان مجلس استان

در راستای بررسی وضعیت اجرایی پروژه های عمرانی بزرگ و به منظور رفع موانع و تسهیل گری در روند پیشرفت طرح های در دست اجرا، نشست ارزیابی و تعیین وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان ری باحضور رئیس مجمع نمایندگان استان تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری برگزار شد.

0 2

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، در راستای بررسی وضعیت اجرایی پروژه های عمرانی بزرگ و به منظور رفع موانع و تسهیل گری در روند پیشرفت طرح های در دست اجرا، روز شنبه ۲۱ مهرماه نشست ارزیابی و تعیین وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان ری باحضور سیدعلی یزدیخواه نماینده مجلس و رئیس مجمع نمایندگان استان تهران و مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری برگزار شد.

در این نشست که باحضور بشارت معاون هماهنگی امور عمرانی و بابایی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری برگزار شد، پروژه های تعریض و بهسازی کمربندی دوم تهران در محدوده بخش های قلعه نو و مرکزی ری، ساخت عرشه و تکمیل مسیر د‌وم تقاطع غیرهمسطح فیروزآباد، بهسازی و تکمیل میدان غنی آباد، احداث کمربندی قلعه نو، بهسازی و روان سازی ترافیکی در محدوده شهر قلعه نو و نیز پروژه خط انتقال آب تهران به شهرهای باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و روستاهای مجاور از طریق تکمیل احداث رینگ آبرسانی قمربنی هاشم «ع» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لازم بذکر است در این نشست و از طریق ارتباط برخط با استاندار تهران، مدیران کل اقتصاد و دارایی، راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، فرماندار تهران و مدیرعامل آبفای منطقه ۶ پیرامون برخی از مسائل و مشکلات موجود در روند اجرایی پروژه ها بحث و تبادل نظر لازم انجام گرفت.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه