مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

كشف انبار قاچاق کالا ظروف شیشه ای در فداییان اسلام

فرمانده انتظامي شهرستان ري از كشف انبار 5 ميليارد ريالي قاچاق در اين شهرستان، خبر داد.

0 1

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ “محمدقاسم طرهاني” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري پليس، با تاکيد بر برخورد قاطعانه نيروي انتظامي با قاچاق و احتکار کالا اظهار داشت: قاچاق و احتکار به اقتصاد کشور ضربه مي‌زند و مقابله با آن از اولويت‌هاي اصلي پليس است.
وي با بيان اينكه با هدف حمايت از توليدات داخلي و برخورد با سودجويان، طرح مبارزه با قاچاق كالا در شهرستان ري اجرا شد افزود: در اجراي اين طرح ماموران دايره مبارزه با قاچاق کالا و ارز اين فرماندهي با انجام تحقيقات از وجود اقلام قاچاق در يکي از انبارهاي محدوده خيابان “فداييان اسلام” تهران مطلع شده و با هماهنگي قضائي و ماموران تعزيرات حکومتي به اين مكان اعزام شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان ري از كشف حدود 100 کارتن انواع ظروف شيشه اي خارجي در بازرسي از اين انبار خبر داد.
اين مقام انتظامي به معرفي متهم 35 ساله اين پرونده به اداره تعزيرات حکومتي اشاره كرد و بيان داشت: ارزش اين وسايل توسط كارشناسان، حدود 5 ميليارد ريال برآورد شده است.
سرهنگ طرهاني با اعلام اينكه حمايت از توليدات داخلي وظيفه همه است تصريح کرد: با عدم استقبال از کالاهاي قاچاق مي‌توان در شکوفايي توليد داخلي نقش آفريني كرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه