مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگيري عاملان درگيري محله ديلمان شهرري

فرمانده انتظامي شهرستان ري از دستگيري عوامل نزاع دسته جمعي در محله جوانمرد قصاب در کمتر از 5 ساعت با تلاش ماموران پليس اطلاعات و کلانتري 131، خبر داد.

0 2

سرهنگ”محمدقاسم طرهاني” در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع درگيري و تخريب خودرو شهروندان ساعت 0100 بامداد نوزدهم مهرماه امسال در محدوده محله ديلمان شهرري توسط افرادي ناشناس ، موضوع بصورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پليس اطلاعات شهرستان و کلانتري 131 شهرري با حضور در محل ضمن اخذ گزارش و مستندات تخريب تعدادي خودرو از شهروندان، تحقيقات اوليه را جهت شناسائي عاملان اين حرکت غيرقانوني آغاز و با انجام اقدامات فني و پيچيده اطلاعاتي، سرنخ هائي از هويت اين افراد بدست آوردند.
سرهنگ طرهاني تصريح کرد: پس از تحقيقات گسترده، تيم عمليات پليس اطلاعات شهرستان ري عاملان درگيري و تخريب خودروها را شناسائي و در چند عمليات غافلگيرانه 4 نفر متهم دستگير و به مقر پليس اطلاعات منتقل کردند.
اين مقام انتظامي بيان داشت: متهمان دستگير شده که از اراذل و اوباش نوظهور بودند به جرم خود اعتراف ، که پرونده مقدماتي در اين خصوص تشکيل و متهمان جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.
سرهنگ طرهاني با اشاره به اينکه تمامي اعضاي باند اين اقدام جنون آميز در کمتر از 5 ساعت توسط پليس دستگير شده اند، خطاب به شهروندان خاطرنشان کرد: پليس همواره حافظ جان و مال شهروندان بوده و با تمام توان و اقتدار کامل و در چهارچوب قانون اجازه جولان به مجرمان و قانون گريزان نخواهد داد تا اين احساس امنيت در جامعه که حاصل خون شهدا بوده خدشه دار گردد و از شهروندان نيز انتظار است با گزارش سريع اقدامات غير قانوني و موارد مشکوک، پليس را در ارتقاي احساس امنيت اجتماعي ياري رسانند

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه