مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

رئیس سازمان ثبت اسناد:۸۲درصد اراضی کهریزک صاحب سند تک‌برگ شده‌اند

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از اداره ثبت اسناد و املاک کهریزک بازدید کرد و گفت:۸۲درصد اراضی کهریزک حدنگاری و صاحب سند تک برگ شده‌اند.

0 1

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی انعکاس ری ؛ رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور روز پنجشنبه از اداره ثبت اسناد و املاک کهریزک بازدید و روند ارائه خدمات به مردم را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

حسن بابایی در ادامه سرکشی از ادارات و واحدهای ثبتی، با حضور در اداره ثبت اسناد و املاک کهریزک، فرآیند ارائه خدمات ثبتی به مردم را در این مرکز مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این بازدید میدانی با حضور در دفتر یکی از مشاوران املاک منطقه و همچنین دفتر ثبت اسناد، اجرای قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیر منقول را مورد بررسی قرار داد.

افخمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران در این بازدید اظهار کرد: کل اراضی منطقه کهریزک حدودا ۴۱ هزار هکتار است و از این میزان ۱۹هزار هکتار را اراضی کشاورزی تشکیل داده که ۸۲درصد این اراضی حدنگاری و صاحب سند تک برگ شده‌اند.

کهریزک در شهرستان ری در جنوب استان تهران قرار دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه