مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فیلم گردانندگان شبکه گسترده سرقت در شهر ری

سرهنگ محمدقاسم طرهانی رئیس پلیس شهر ری در پی طرح 24 ساعته برخورد با سارقین و مالخران خبر از دستگیری تعدادی از آنها و کشف و ضبط اموال مسروقه داد.

0 0

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی  انعکاس ری ،سرهنگ محمدقاسم طرهانی رئیس پلیس شهر ری از اجرای موفقیت‌آمیز طرح 24 ساعته برخورد با سارقان و مالخران خبر داد و بیان کرد: در راستای افزایش امنیت و کاهش جرائم مرتبط با سرقت در سطح شهرستان ری، عملیاتی برای شناسایی و دستگیری سارقان و مالخران انجام شد که در این مدت، تعدادی از افراد مرتبط با این جرائم شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ برزگر افزود: در این طرح 24 ساعته، علاوه بر دستگیری سارقین و مالخران، مقادیر قابل توجهی از اموال مسروقه نیز کشف و ضبط شد. این اموال شامل انواع کالاهای سرقت‌شده از قبیل لوازم خانگی، تجهیزات الکترونیکی و وسایل نقلیه بود که به مالکان اصلی بازگردانده خواهد شد.

رئیس پلیس آگاهی شهرستان ری در ادامه به اهمیت همکاری شهروندان با پلیس اشاره کرد و گفت: موفقیت این عملیات مدیون اطلاعات و همکاری‌های مردمی است و از شهروندان خود در شهرستان ری تشکر میکنم.

وی در پایان تأکید کرد که پلیس شهرستان ری با جدیت به برخورد با سارقان و مالخران ادامه خواهد داد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه