مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

قاضی‌عسکر: سپاه و بسیج نقش مهمی در حفظ و حراست از انقلاب دارند

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج، نقش اصلی و بسیار مهمی در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی، پیروزی در دفاع مقدس و مقابله با توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی داشته و دارند.

0 0

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر عصر سه‌شنبه در دیدار فرماندهان سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) جنوب شهرستان ری با بیان این که امنیت جزء اولویت های اصلی در نظام اسلامی است به نقش سپاه، بسیج و نیروهای مسلح در ایجاد امنیت اشاره کرد و افزود: اگر در جایی امنیت نباشد، مردن برای انسان شایسته تر از زنده ماندن است.

قاضی‌عسکر: سپاه و بسیج نقش مهمی در حفظ و حراست از انقلاب دارند

وی با اشاره به فرمایشات بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در مورد صدور انقلاب، تصریح کرد: منظور امام از صدور انقلاب اسلامی، کشور گشایی نبود، بلکه معنای آن این بود که ما می توانیم با ایجاد فرهنگ مقابله با طاغوت و ظلم، کاری کنیم که ملت ها خودشان جوشش پیدا کنند و در برابر ظالمان بایستند و این اتفاق امروز در جهان افتاده است.

قاضی‌عسکر: سپاه و بسیج نقش مهمی در حفظ و حراست از انقلاب دارند

رییس موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث با یادآوری این نکته که شیعیان لبنان قبل از انقلاب اسلامی در محرومیت شدیدی به سر می بردند به نقش شهید امام موسی صدر و شهید چمران در رشد و شکوفایی شیعیان لبنان اشاره کرد و افزود: شهید موسی صدر و شهید چمران بستر را فراهم کردند و بعدها شهدای عزیزی مانند سید عباس موسوی و سید حسن نصرالله کار را به جایی رساندند که امروز شیعیان در لبنان، در مقام رفیعی قرار داشته و تاثیرگذاری آنها در مناطق مختلف بسیار زیاد است.

قاضی‌عسکر: سپاه و بسیج نقش مهمی در حفظ و حراست از انقلاب دارند

وی با اشاره به نقش شهید سید حسن نصرالله در ایجاد جبهه متحد شیعه، سنی، مسیحی و دروزی در لبنان، تاکید کرد: امروز دایره این جبهه گسترده شده و انصارالله در یمن و حشدالشعبی در عراق، نواری را ایجاد کرده اند که رژیم صهیونیستی در محاصره قرار گرفته و نه تنها به اهدافش نرسیده، بلکه در مرزهای خود هم امنیت ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح در وعده صادق ۲ را بسیار مهم و اساسی خواند و افزود: این عملیات اقتدار، ابهت پوشالی دشمن را در منطقه و جهان شکست و امروز علاوه بر اینکه رژیم صهیونیستی در ضعف و زبونی قرار گرفته بلکه سران آمریکا و اروپا هم در سرگردانی به سر می‌برند به طوری که پمپئو وزیرخارجه سابق آمریکا اذعان کرده که ایران می تواند با موشک های بالستیک خود دهها بار اسرائیل را بمباران کند و امروز همه دنیا اعتراف می کنند که اگر آمریکا نبود، رژیم صهیونیستی مدتی کوتاه بیشتر نمی‌توانست دوام بیاورد.

وی با بیان اینکه دشمن تصور می‌کرد با شهادت سید حسن نصرالله و برخی از فرماندهان، کار مقاومت تمام می شود، افزود: امروز شاهد هستیم نیروهای حزب الله لبنان در مرزها مستقر هستند و با مقابله با دشمن آنها را به عقب برگرداندند.

شهرستان ری با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در جنوب پایتخت به عنوان قبله تهران قرار دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه