مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دانش‌آموزان ری با انواع گونه‌های گیاهی درمرکز تحقیقات شهرداری‌منطقه ۲۰ آشنا شدند

دانش آموزان شهرری در قالب یک اردوی علمی و تفریحی با حضور در مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز شهرداری منطقه ۲۰ دیدن کردند و با انواع گونه های گیاهی و نحوه مراقبت از آنها آشنا شدند.

0 0

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از ایرنا

رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۲۰ روز چهارشنبه اظهارداشت: مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز شهرداری منطقه۲۰ در راستای رسالت آموزش و تحقیقات و توسعه و نگهداشت فضای سبز شهری و در جهت افزایش سطح علمی کودکان با انواع گونه گیاهی و مراقبت از آنها نسبت به برگزاری همایش علمی و بازدید کودکان از مرکز تام در هفته کودک اقدام کرد.

سید محمد مرتضوی افزود: در این بازدید علمی کارشناس پژوهشی مرکز تام به آشنایی اندام های گیاهی و نیازهای رشدی گونه های گیاهی و همچنین نحوه کاشت و نگهداری از گیاهان با اهداف توسعه و مراقبت از فضای سبز شهری پرداختند.

دانش‌آموزان ری با انواع گونه‌های گیاهی درمرکز تحقیقات شهرداری‌منطقه ۲۰ آشنا شدند

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه آشنایی و آموزش نگهداری و مراقبت از گیاهان در سنین کودکی بسیار موثر می باشد در همین راستا توضیحات تخصصی در زمینه علوم گیاهی، تشریح بافت های گیاهی و اندام حشرات با مشاهده توسط دستگاه بینوکولار در آزمایشگاه مرکز تحقیقات ارائه شد.

رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۲۰ یادآور شد: برگزاری دوره های آموزشی رایگان ویژه شهروندان، کودکان و دانش آموزان با عناوین متنوع تخصصی علوم گیاهی در مرکز تام در راستای صیانت از فضای سبز شهری، برپایی بازدیدهای علمی و مراسم ویژه در زمینه آموزشی با هدف ارتقاء فرهنگ نگهداشت طبیعت و فضای سبز شهری جهت تفهیم تکمیلی عناوین درسی مرتبط به صورت مستمر از جمله فعالیت های مرکز تحقیقات ، آموزش و مشاوره فضای سبز شهرداری منطقه ۲۰ می باشد.

آئین تکریم و معارفه رئیس اداره بازرسی منطقه۲۰

جلسه تکریم و معارفه روسای سابق و جدید بازرسی شهرداری منطقه ۲۰ با حضور معاون امور مناطق سازمان بازرسی شهرداری تهران، شهردار، معاونین و مدیران ارشد منطقه برگزار شد.

جمشید یزدانی معاون امور مناطق سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: ما در سازمان بازرسی به وظیفه ذاتی خود عمل می کنیم و با تمام توان همواره در کنار همکاران هستیم تا سالم و بدون حاشیه در مسیر خدمات رسانی حرکت نمایند.

دانش‌آموزان ری با انواع گونه‌های گیاهی درمرکز تحقیقات شهرداری‌منطقه ۲۰ آشنا شدند

رضا شنگی شهردار منطقه با بیان اینکه مدیران شهری می بایست همواره به مسئولیت خود به درستی عمل کنند و خدمتگزار خوبی برای شهروندان باشند، گفت: امید است همانند گذشته اداره بازرسی منطقه به عنوان حوزه پشتیبان و حامی پرسنل در انجام وظیفه بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایت های مردمی و کسب رضایت آنان موفق باشد.

شهردار منطقه ضمن تقدیر از خدمات امین ساسانی نژاد رئیس سابق اداره بازرسی این منطقه، برای غلامرضا صادقی رئیس جدید بازرسی شهرداری منطقه ۲۰ آرزوی موفقیت کرد.

آئین تکریم و معارفه رئیس اداره درآمد منطقه۲۰

طی حکمی از سوی شهردار منطقه۲۰، رئیس جدید اداره درآمد منطقه منصوب شد.

به گزارش ایرنا؛ جلسه تکریم و معارفه رئیس اداره درآمد منطقه با حضور ابراهیم باقری معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، محسن سلیمی معاون مالی و اقتصاد شهری، محمود صفری رئیس حراست و روسای ادارات حوزه مالی منطقه برگزار شد.

دانش‌آموزان ری با انواع گونه‌های گیاهی درمرکز تحقیقات شهرداری‌منطقه ۲۰ آشنا شدند

در این مراسم، ضمن تقدیر از خدمات عیسی نفری رئیس سابق اداره درآمد، حامد مرادی به عنوان رئیس اداره درآمد شهرداری منطقه۲۰ معرفی شد.
گفتنی است در این مراسم که خانواده عیسی نفری نیز حضور داشتند به پاس ۳۰ سال تلاش و خدمات وی در مجموعه شهرداری و نائل شدن به افتخار بازنشستگی، از وی تقدیر شد.

نشست توجیهی_آموزشی عوامل اجرایی دوره بیست و چهارم طرح شهردار مدرسه در قبله تهران

نشست توجیهی_آموزشی عوامل اجرایی دوره بیست و چهارم طرح شهردار مدرسه منطقه، با حضور مدیران و مربیان ۲۹ مدرسه پایلوت در منطقه برگزار شد.

در این نشست توجیهی که با حضور کارگران رییس اداره طرح های آموزشی اداره کل، سلیمان نژاد تسهیلگر طرح شهردار مدرسه، سلیمانی مربی آموزشی طرح، مدیران و مربیان پرورشی مدارس منتخب؛ روسای ادارات اجتماعی و کارشناسان نواحی و ستادبرگزار شد، زهدی مدیر اداره آموزش شهروندی به شرح مختصری از طرح شهردار مدرسه و اقدامات برنامه ای و عمرانی صورت گرفته در مدارس پایلوت طرح مذکور در سال گذشته پرداخت و از کمک به هوشمندسازی مدارس و نصب نیمکت پارکی با اولویت مدارس مشمول طرح خبر داد.

دانش‌آموزان ری با انواع گونه‌های گیاهی درمرکز تحقیقات شهرداری‌منطقه ۲۰ آشنا شدند

وی از مدیران و مربیان پرورشی خواست تا همکاری لازم را در برگزاری بیست و چهارمین دوره طرح شهردار مدرسه با تسهیلگران طرح داشته باشند تا امسال نیز به بهترین نحو طرح برگزار و اقدامات اثربخشی انجام شد.
در ادامه مربی آموزشی طرح شهردار مدرسه، اهداف و رویکردهای طرح را تشریح نمود و مدیر طرح های آموزشی اداره کل آموزش های شهروندی، در خصوص اجرای کامل طرح شهردار مدرسه و لزوم ارائه فعالیت های هماهنگ و متناسب با شیوه نامه مذکور مطالبی بیان کرد.

گفتنی است در سالجاری ۲۹ مدرسه در این طرح مشارکت خواهند داشت که پس از اطلاع رسانی و ثبت نام کاندیداها، انتخابات در روزهای ۵ لغایت ۹ آبان برگزار خواهد شد.

ایمن سازی آبنمای میدان مدرس با استفاده از نرده های منقش به یا سیدالکریم – یا عبدالعظیم(ع)

ایمن سازی آبنمای میدان مدرس در شهرداری منطقه ۲۰ با استفاده از نرده های منقش به طرح شمسه و اسماء یا سیدالکریم – یا عبدالعظیم(ع) انجام شد.

دانش‌آموزان ری با انواع گونه‌های گیاهی درمرکز تحقیقات شهرداری‌منطقه ۲۰ آشنا شدند

شهردار ناحیه ۵ منطقه گفت: در راستای اجرای طرح های توسعه محلی من شهردارم ۲،ایمن سازی آبنمای میدان مدرس در ضلع غرب حضرت عبدالعظیم (ع) با استفاده از طرح مذهبی و فرهنگی “یاسیدالکریم – یا عبدالعظیم(ع)” اجرا شد.

حامد مهریزی اظهارداشت: به منظور ارتقاء ایمنی شهروندان و زیبایی بصری المانهای شهری، ۱۸۰ متر نرده محافظ دور آبنمای میدان مدرس اجرا شد.

وی افزود: در ادامه اجرای طرح من شهردارم ۲ ، پیش بینی می شود در سال ۱۴۰۴ نیز این طرح برای آبنماهای میادین قشقائی، سلمان فارسی و ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اجر شود.هفتمین جلسه کمیته ایمنی ساختمان های نا ایمن شهرداری منطقه ۲۰ برگزارشد

رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه ۲۰ از برگزاری هفتمین جلسه کمیته ایمنی ساختمان درسال جاری دراین منطقه خبر داد.

دانش‌آموزان ری با انواع گونه‌های گیاهی درمرکز تحقیقات شهرداری‌منطقه ۲۰ آشنا شدند

رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل منطقه گفت: در راستای ارزیابی اماکن آسیب پذیر و پرخطرو ضرورت ارتقاء ایمنی ساختمان های ناایمن درمنطقه جلسه کمیته ایمنی ساختمان های نا ایمن با حضورمعاون دادستان شهرستان ری، مدیران ارشد این منطقه و ادارت تخصصی و عمومی عضو این اداره برگزارشد.

محمد خوشی اظهارداشت:در این جلسه باتوجه به اهمیت ارائه گزارش مستمر (دوره ای) جهت ارزیابی اماکن آسیب پذیر و پرخطر وارائه پیشنهاد جهت انجام اقدامات پیشگیرانه آخرین اقدامات صورت گرفته در ارتباط با مجتمع های مسکونی بحرانی در محدوده این منطقه توسط اعضاء مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه