مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

موبایل قاپ ها، در تور اطلاعاتی پلیس ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و دستگیری ۲ سارق موبایل قاپ با تلاش ماموران کلانتری ۱۳۱ شهرری، خبرداد.

0 0

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ “محمدقاسم طرهانی”  فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف موبایل قاپی در معابر از افراد و نوجوانان توسط سارقان با یکدستگاه موتورسیکلت ۲ ترک و متواری شدن آنان، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده توسط تیم عملیات کلانتری ۱۳۱ شهرری مشخص شد سارقان سوژه‌های خود عموما در داخل کوچه‌های خلوت و یا پارک‌های کوچک داخل محلات انتخاب کرده و با نزدیک شدن به آنها اقدام به قاپیدن تلفن همراه مالباختگان کرده اند که با توجه به اهمیت بالای این موضوع ماموران با تشکیل تیم‌های ویژه و با حضور چند مرحله‌ای در محل‌های وقوع سرقت در نهایت پس از چند روز تلاش به وقفه و شبانه روزی تصاویری از راکب و ترک نشین یکدستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک در یکی از محل‌های وقوع جرم بدست آمد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در بررسی‌های دقیق‌تر مشخص شد راکب و ترک نشین یکدستگاه موتورسیکلت هر ۲ با کلاه مشکی و رنگ روشن در صدد شناسایی یکی از سوژه‌های خود در محدوده “میدان نماز” می‌باشند که در نهایت هر ۲ متهم شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ طرهانی خاطر نشان کرد: در بازرسی از متهمان ۲ دستگاه تلفن همراه مسروقه، یک تیغه سلاح سرد از نوع چاقو کشف و موتورسیکلت به پارکینگ منتقل و به کلانتری منتقل شد که در تحقیقات به عمل آمده به هشت فقره سرقت موبایل در محدوده جنوب تهران و شهرستان ری اعتراف کردند که برای بررسی تخصصی به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه