مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تولید داخلی درشهرک صنعتی شمس آباد شهرری+فیلم

روند تولید داخلی کارخانجات درشهرک صنعتی شمس آباد فشافویه شهرری در جنوب استان تهران جریان دارد.

0 0

ایرنا نوشت ، مدیرکارخانه میز و صندلی پلیمری که موجب اشتعالزایی دهها نفر بصورت مستقیم شده گفت: صنعت میز و صندلی پلیمری از قطع بی رویه درختان جلوگیری کرده و با استفاده از فرآیندی نوین پلیمر را بازیافت و به چرخه ی تولید باز می گرداند.

حسین رضایی روز جمعه در شهرک صنعتی شمس آباد حسن آباد فشافویه اظهار داشت: علاقه به تولید و اشتغال زایی عامل مهمی برای راه اندازی این گروه صنعتی در سال ۱۳۹۵ بوده که شامل ۵ واحد تولیدی بازیافت، تزریق پلاستیک، قالب سازی، طراحی، رنگ کاری و آبکاری صنایع پلیمری بخش های مختلف این مجتمع صنعتی را تشکیل می دهد.

وی در ادامه افزود: مساحت این مجتمع صنعتی حدود ۱۳ هزار مترمربع است و ۹هزار متر سالن مجتمع را تشکیل می دهد که ۸۵نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند.

وی در پایان با اشاره به فرآیند بازیافت پلیمر افزود: قطعات پلیمری که وارد محیط زیست می شود تا حدود ۳۰۰ سال قابل تجزیه نیستند، این صنعت برای تولید میز و صندلی با هدف جلوگیری از قطع درختان و با فرآیندی نوین پلیمر را بازیافت می کند و به پلیمری نو تبدیل می سازد و به چرخه ی تولید باز می گرداند.

شهرری مرکز شهرستان ری در جنوب استان تهران و به نام قبله تهران شهرت دارد.‌

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه