مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

احمد صادقی ؛آغاز طرح رصد ۳ شورای شهر تهران در شهر ری

عضو شورای اسلامی شهر تهران از آغاز به کار طرح رصد ۳ از شهر ری خبر داد و گفت: برای سومین سال متوالی طرح رصد ۳ با بازدید از پروژه‌های کوچک مقیاس محلات در منطقه ۲۰ شهرری کلید خورد و طی بازدیدی که از پروژه‌ها انجام شد.

0 1

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ احمد صادقی عصر امروز در حاشیه طرح رصد 3 در جمع در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، طرح رصد را از 3 سال پیش آغاز کرده و هدف از اجرای آن شناسایی پروژه‌های کوچک مقیاسی است که مورد نیاز شهروندان است و با نظر شهروندان و در خواست آنها در مناطق مختلف در بودجه همه ساله لحاظ می.شود.

وی افزود: امروز برای سومین سال متوالی طرح رصد 3 با بازدید از پروژه‌های کوچک مقیاس محلات در منطقه 20 شهرری کلید خورد و طی بازدیدی که از پروژه‌ها انجام شد، پیشرفت قابل توجهی صورت گرفته و مسائل بودجه‌ای پروژه‌ها برطرف خواهد شد.

عضو شورای شهر تهران در ادامه گفت: پروژه بزرگ گردشگری بام‌ری که از سال‌ها پیش آغاز شده به صورت فاز به فاز اجرایی خواهد شد و یکی از این فازها تا پایان سال آماده بهره برداری می‌شود.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: در بازدید از دژرشکان گزارشی از وضعیت این اثر باستانی ارائه شد و در راستای محصور شدن آثار و استفاده مردم و نیز ثبت جهانی آثار اقدامات لازم اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع تسنیم
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه