مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مادر شهیدان «یارمحمدی» به لقاءالله پیوست

حاجیه خانم «خدیجه معماری» مادر شهیدان والامقام «علی اصغر و مرتضی یارمحمدی» که در طول دوران هشت سال دفاع‌مقدس و در راه دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، دو فرزند خود را تقدیم اسلام کرده بود، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

0 0

حاجیه خانم «خدیجه معماری» مادر شهیدان والامقام «علی اصغر و مرتضی یارمحمدی» که در طول دوران هشت سال دفاع‌مقدس و در راه دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، دو فرزند خود را تقدیم اسلام کرده بود،عصر شنبه در سن93سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده شهیدان یارمحمدی، درگذشت این مادر بزرگوار دو شهید را تسلیت گفت.
بر اساس این گزارش پیکر این مادر بزرگوار دو شهید امروز(یکشنبه)پس از تشییع در قطعه 51 بهشت زهرا(س) به خاک سپرده می‌شود.
شهید مرتضی بیستم تیرماه سال 1342 در شهرستان ری چشم به جهان گشود. دانشجوی سال سوم دوره کارشناسی در رشته مترجمی زبان آلمانی بود. سال 1365 ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد و سپس به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. این شهید گرانقدر یکم مرداد ماه سال 1367 با سمت فرمانده گروهان در شلمچه بر اثر اصابت گلوله به کمر و سینه به شهادت رسید. پیکر وی را در بهشت زهرا(س)به خاک سپردند.
شهید علی اصغر دهم تیرماه سال 1341 در شهرستان ری چشم به جهان گشود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. این شهید گرانقدر بیست و پنجم آبان ماه سال 1359 در آزادسازی سوسنگرد به شهادت رسید. پیکر وی را در بهشت زهرای شهرستان تهران به خاک سپردند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه