مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری : نانوایی ها باید توانایی دوگانه سوز بودن را تامین کنند

مهمترین ماده غذایی در سفره مردم ایران نان است، باید در مسیری حرکت کنیم که واحدهای نانوایی و کارگاه های تولید و عرضه نان برای هر شرایطی آماده بوده و در وضعیت های مختلف قادر به پخت و عرضه نان به مردم باشند.

0 0

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ مهدی باب الحوائجی روز دوشنبه درهشتمین نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان ری اظهار داشت: باتوجه به وضعیت موجود و شرایط حاکم بر بازارهای تولید و مصرف، یکی از مهمترین مسائل موضوع تأمین امنیت غذایی و حفظ زنجیره تولید، عرضه و مصرف در سطح بازار است.

وی افزود: مهمترین نکته ای که باید در این میان مورد توجه قرار گیرد تک محصولی نبودن و اتکا نداشتن به سبد خاصی از مواد و محصولات غذایی جهت تأمین سفره مردم و نیاز شهروندان است.

معاون استاندار تهران نظارت مداوم بر قیمتها و نحوه توزیع کالاها را یک امر تاثیرگذار خواند و خاطرنشان کرد: نقش بسیج اصناف در نظارت و بازرسی ها بسیار مهم و اثرگذار بوده و در کنار بازرسین اداره صمت، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان و دیگر مراجع مربوطه می تواند به عنوان یک بازوی نظارتی قوی عمل کند.

باب الحوائجی ادامه داد: مهمترین ماده غذایی در سفره مردم ایران نان است، باید در مسیری حرکت کنیم که واحدهای نانوایی و کارگاه های تولید و عرضه نان برای هر شرایطی آماده بوده و در وضعیت های مختلف قادر به پخت و عرضه نان به مردم باشند.

وی افزود: در همین راستا موضوع ۲گانه سازی سوخت نانوایی ها و ایجاد تمهیدات لازم جهت امکان تأمین سوخت جایگزین گاز طبیعی و نیز تهیه و آماده به کار نمودن مبدل های تأمین برق مورد نیاز از جمله اقداماتی است که باید توسط اداره صمت، اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری اظهار امیدواری کرد با کمک و همراهی یکدیگر بتوانیم شرایطی را فراهم سازیم تا آرامش و ثبات لازم در سطح بازار حاکم بوده و روند گردشی زنجیره تولید، عرضه و مصرف به گونه ای باشد که مردم به عنوان مصرف کننده و اصناف و بازاریان و صنعتگران بعنوان تولید و عرضه کننده محصولات از وضعیت موجود رضایت داشته و هیچگونه خللی در این عرصه بوجود نیاید.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه