مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

برگزاری نشست‌های تخصصی دانش‌آموزی با محوریت نماز در شهرستان ری

نشست هم‌اندیشی با رویکرد عفاف، حجاب و نماز ویژه دانش‌آموزان نمونه و فعالین فرهنگی مدارس شهرستان‌های ری، کهریزک و فشافویه، به همت اداره میراث‌فرهنگی و همکاری آموزش و پرورش و ستاد اقامه نماز استان‌تهران، برگزار شد.

0 0

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ نوروز تقی‌پور، اعلام کرد: نشست‌های تخصصی با محوریت نماز و رویکرد عفاف و حجاب، ویژه دانش‌آموزان نمونه و فعال فرهنگی مدارس شهرستان های ری، کهریزک و فشافویه در تاریخ ۲۳ و ۲۴ مهرماه ۱۴۰۳ در سالن مرکز آموزشی کارخانه سیمان ری برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ری، ادامه داد: در این نشست‌ها، دانش‌آموزان منتخب که در مقطع تحصیلی دوره دوم دبیرستان مشغول به تحصیل و از فعالین فرهنگی و تأثیرگذار در مدارس بودند، به بررسی مسائل و معضلات جامعه امروزی و تأثیر آن‌ها بر اهمیت نماز پرداختند و به طرح شبهات و دغدغه‌های خود در این زمینه اقدام کردند.

او افزود: این نشست‌ها با هدف ارتقای آگاهی دانش‌آموزان در زمینه اهمیت نماز و ارزش‌های دینی برگزار شده و تعامل با فعالین فرهنگی مدارس نقش مؤثری در تقویت این مفاهیم خواهد داشت.

تقی‌پور خاطرنشان کرد: پس از اتمام این نشست‌ها، دانش‌آموزان از اثر تاریخی برج طغرل و سایر اماکن و جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی شهرستان ری به صورت طرح حمایتی بازدید رایگان کردند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه