مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

برپایی سفره افطاری ساده در ۸ امامزاده شهرری

به گزارش انعکاس ری ؛حجت‌الاسلام مرتضی صادقی مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرری با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر برپایی سفرهای افطاری ساده در ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: برهمین اساس برنامه‌های لازم صورت گرفت و این کار را با استفاده از کمک‌های مردم و همچنین نیت واقفین خیراندیش به‌منظور عمل به اجرای این توصیه دینی در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی افزود: ‌این سفره افطاری ساده شامل نان، پنیر، خرما و چای است که پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در برخی از آستان‌های مقدس امامزادگان شهرری برپا می‌شود.

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرری تصریح کرد:‌ این سفره افطاری در امامزاده ابوالحسن (ع)، امامزاده ابراهیم (ع)، بقعه شیخ صدوق، امامزاده عبدالله (ع)، بقعه جوانمرد قصاب، امامزاده سید ابراهیم و سید اسماعیل کهریزک (ع)، امامزاده شعیب (ع) فیروزآباد و امامزاده ابراهیم (ع) صالح‌آباد برقرار است.

صادقی تأکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و علاقه‌مندی مردم ‌هر شب از ساعت ۲۲ تا ۲۳ از شبکه قرآن و معارف سیما ویژه‌برنامه «عطر رمضان» به‌صورت زنده پخش می‌شود، البته سال گذشته هم‌چنین برنامه‌ای یک ماه میهمان مردم در ماه رمضان بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان در شهرری مربوط به برگزاری جشن رمضان در امامزاده بی‌بی‌ زبیده (ع) است که هر شب برگزار می‌شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.