مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دیدار رهبری با بشار اسد تجلیل و حمایت از جبهه مقاومت بود

سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلای بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد، اظهار داشت: حمایت ایران از سوریه در حالی که بسیاری در داخل معترض بودند سیاست به جا و درستی با تدابیر حکیمانه رهبری بود.

امام جمعه شهرری با اشاره به اینکه رهبر انقلاب بشار اسد را قهرمان عرب نامید، خاطرنشان کرد: استکبار با تمام امکاناتش ۸ سال با بشار اسد جنگید و رهبری همان ابتدا فرموده بودند که شما نمی‌توانید بشار اسد را ساقط کنید چون دولت و حکومتی که پشتوانه مردمی داشته باشد، سقوط نمی‌کند.

حجت الاسلام شاهچراغی با تأکید بر اینکه ملاقات رهبری با بشار اسد تن استکبار را لرزاند، افزود: دیدار رهبر معظم انقلاب با بشار اسد تجلیل و حمایت از جبهه مقاومت بود که گریه دشمن را درآورد و از آن طرف هم سید حسن نصرالله بسیار خوشحال شد و اشک شوق ریخت.

وی با اشاره به ملاقات رهبری با مداحان در روز ولادت حضرت زهرا(س) یادآور شد: جامعه مداحان سرمایه‌ای عظیم برای کشور هستند که در مقاطع و مکان‌های مختلف می‌توانند به کمک نظام و انقلاب بیایند.

امام جمعه شهرری با بیان اینکه مداحی در سابق این‌گونه نبود، تصریح کرد: مداحی امروز دارای جریانی مستقل و داری استقلال است که مجالس خوبی برای اهل بیت(ع) با حضور خیل مشتاقان به خصوص جوانان برگزار می‌کنند که مسؤولان باید به این سرمایه بیش‌تر و بهتر توجه و برنامه‌ریزی کنند.

شاهچراغی با اشاره به بیانات رهبری و توصیه به مداحان ابراز داشت: ملاک به ارزش‌ها، ارائه پندیات، توجه و دقت در انتخاب اشعار، استفاده از سبک‌های اسلامی و اصیل ایرانی و رعایت گفتار و اخلاق از مهم‌ترین توصیه‌های رهبری در این دیدار بود.

وی با یادآوری هفته کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: در اول انقلاب همه نام امام را در کنار نهادها می‌گذاشتند وامام  تنها اجازه دادند نامشان بر کمیته امداد باشد چرا که پایه انقلاب مقابله با استبداد و استعمار با هدف محرومیت‌زدایی و استکبار زدایی بود، لذا برای محرومان تلاش زیادی می‌کرد و تا به حال هم خدمات زیاد و خوبی ارائه شده اما در گوشه و کنار آثار محرومیت وجود دارد که برای این کشور اسلامی اشکال و ایراد است و باید همت جدی برای ریشه‌کنی فقر و رسیدگی به مستضعفان صورت بگیرد.

امام جمعه شهرری با اشاره به دستورات اسلام و قرآن به انفاق از مردم خواست در آستانه سال نو از فقرل، مستمندان و مخصوصا یتیمان غفلت نشود و از کمک و شاد کردن دل هموطنان دریغ نشود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.