مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

قبور بهشت زهرا(س) با هماهنگی خانواده متوفی یکسان سازی می شود

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: سنگ های غیر استاندارد قبور و مزاحم جهت سهولت تردد معلولان و افراد مسن با هماهنگی خانواده متوفی یکسان سازی می شود.

به گزارش انعکاس ری ؛ سعید خال اظهار داشت: یکسان سازی قبور غیر استاندارد از طریق شماره تماس ثبت شده در سامانه بهشت زهرا(س) با بازماندگان متوفی هماهنگ می شود.

وی تصریح کرد: ضوابط ارتفاع قبور قطعات مختلف در شورای هیات مدیره سازمان بهشت زهرا(س) تصویب و اجرایی می شود و وضعیت جغرافیایی و نوع خاک هر کدام از قطعات در ارتفاع قبور تعیین کننده است.
خال یادآور شد: طبق مقررات سازمان بهشت زهرا(س)، حداکثر ارتفاع مجاز قبور 10 سانتیمتر تعیین شده و استفاده از تصاویر غیر محجبه بانوان بر روی سنگ قبرها و نصب کتیبه های عمودی و چراغ بر روی قبور ممنوع است.
وی با اشاره به اینکه بنر اطلاع رسانی ارتفاع قبور و سنگ قبر در تمامی بخش های بهشت زهرا(س) نصب شده است، عنوان کرد: ابعاد سنگ برای قبرهای یک طبقه 50 در 100 و قبرهای 2 و سه طبقه 60 در 180 است که در فازهای مختلف بهشت زهرا(س) این اعداد متفاوت است.
خال ادامه داد: ارتفاع قبور فقط در برخی قطعات که در بنر اطلاع رسانی اشاره شده و به ویژه هنرمندان به بیش از 10 سانتیمتر مجاز است.
بهشت زهرا(س) بزرگترین آرامستان ایران است که در جنوب تهران قرار دارد و در حال حاضر یک میلیون و 300 هزار نفر را در خود جای داده است.

ایرنا

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه