مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شورای فرهنگ عمومی بخش قلعه نو تشکیل جلسه داد

به گزارش انعکاس ری ، حجت الاسلام «محمد تقی بهرامی» امام جمعه بخش قلعه نو در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، بر بهره گیری از فیوضات و ظرفیت این ماه بزرگ تاکید کرد و افزود: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ خودسازی و ایثارگری است که اگر این فرهنگ در جامعه نهادینه شود، بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی قابل پیشگیری و درمان خواهد بود.

وی جایگاه شورای فرهنگ عمومی را در تصمیم گیری ها بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: ادارات و نهادهای مستقر در این بخش هر کدام دارای ظرفیت های مهمی هستند که با هم افزایی و همسو کردن این ظرفیت ها می توان گام های مهم و تاثیرگذاری در حوزه فرهنگ عمومی برداشت.

در ادامه «علیرضا صادقی» بخشدار قلعه نو نیز با اشاره به مناسبت های ملی و مذهبی پیش رو اظهار امیدواری کرد که با هماهنگی بین بخشی می توان مشارکت مردم در برنامه ها و استفاده بهینه از این فرصت ها فراهم شود.

وی تقویت حوزه های آموزشی در سطوخ مختلف را با هدف بهره وری و صرفه جویی در زمان و امکانات بسیار ضروری خواند و افزود: آموزش در همه امور باید به صورت مداوم و مستمر باشد تا به توسعه همه جانبه منجر شود.

در ادامه هر یک از اعضا به بحث و بررسی پیرامون مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ در بخش قلعه نو پرداختند.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه