مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آمادگی مدیریت شهری منطقه 20 برای راهپیمایی روز قدس شهرری

به گزارش  انعکاس ری ؛ فرهاد افشار در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس گفت: با توجه به اینکه راهپیمایی روز قدس در شهرری طبق سنوات گذشته به صورت مستقل برگزار می شود، مدیریت شهری منطقه 20 نیز با تمام ظرفیت زمینه برگزاری این برنامه ملی را فراهم می کند تا مراسمی باشکوه و متناسب با این روز ملی، در شهرری رقم بخورد.

افشار به بهسازی خیابان فدائیان اسلام که مسیر راهپیمایی در شهرری است، اشاره کرد و افزود: همزمان با برگزاری این مراسم ملی، خیابان های منتهی به مسیر راهپیمایی حدفاصل امامزاده عبدالله(ع) تا میدان حضرت عبدالعظیم(ع) مسدود می شود و امکان تردد خودرو وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: ماشین آلات، تجهیزات و خودروهای آتش نشانی و اورژانس در فواصل مختلف ونزدیک به مراسم مستقر می شوند تا در صورت بروز بحران های احتمالی به سرعت وارد عمل شوند.

افشار افزود: وسایل سرمایشی و مه پاش در طول مسیر راهپیمایی پیش بینی شده است تا راهپیمایان کمی از گرمای روز در امان بمانند.

شهردار منطقه 20 به تبلیغات محیطی با مضامین مرتبط با روز قدس در طول مسیر و همچنین سطح منطقه 20 اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه اصل این مراسم مردمی است، از ظرفیت نخبگان محلی، سرمایه های اجتماعی محلات و تشکل مردم نهاد نیز برای برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم استفاده خواهیم کرد و شهرداری بستر این حضور مردمی را فراهم می کند.

جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس شهرری با حضور شهردار منطقه 20 و مدیران ارشد اجرایی، نظارتی و ارتباطی در سالن ملاقات ساختمان مرکزی شهرداری منطقه 20 برگزار شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.