مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نقد منصفانه و گوشزد نمودن مشکلات حق رسانه ها است/ با سیاه نمایی ها برخورد می کنیم

به گزارش انعکاس ری؛ صبح امروز نشست صمیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری با مدیران پایگاه های خبری و سرپرستان روزنامه ها در شهرستان ری برگزار شد.
در این نشست معاون استاندار تهران اظهار داشت: اگر رسانه ها درست عمل کنند می توانند در تصمیم گیری درست مدیران نقش بی بدیلی را ایفا کنند و راه گشای مشکلات کشور باشند لذا فضای منفی رسانه ای نیز از بین خواهد رفت.


دکتر اسماعیلی راد تصریح کرد: رسانه ها در بطن جامعه هستند و با مردم ارتباط مستقیمی دارند و اگر رسالت خود را به درستی انجام دهند زمینه سوء استفاده ازفضای منفی رسانه ای و یاس و ناامیدی در بین مردم نیز از بین می رود‌ .
وی با اشاره به ضعف اطلاع رسانی در دولت گفت: بزرگترین ضعف دولت را می توان ضعف اطلاع رسانی دانست به عنوان مثال: در زمینه رشد اقتصادی کشور تا قبل از تحریم های ظالمانه دولت عملکرد خیلی خوب و منسجمی داشت و مردم از این اقدام ارزشمند اطلاع زیادی نداشتند و این ضعفی برای دولت است .
فرماندار ری افزود: انعکاس درست عملکرد مسئولان و گوشزد نمودن کاستی ها و مشکلات به مدیران یکی از وظایف اصلی رسانه ها و خبرنگاران می باشد که اگر این مهم به درستی انجام شود بسیاری از مشکلات برطرف می شود و با توجه به شغل سخت خبرنگاری این رسالتی سترگ است که بردوش خبرنگاران است .
دکتر اسماعیلی راد با اشاره به روی منفی رسانه ها عنوان کرد: عده ای خبرنگار نما هم وجود دارند که به دنبال تشویش و مایوس نمودن مردم از خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و با راه اندازی کانال های تلگرامی سعی دارند خدمات و زحمات مدیران را مخدوش نموده و سیاه نمایی کنند که با آنها برخورد جدی خواهد شد و رسانه ها باید در چهارچوب های قانونی و حرفه ای خود عمل کنند به طوری که هر رسانه ای پاسخگوی اخبار و مطالب خود باشد.
وی یادآور شد: نقد منصفانه ، گوشزد نمودن کاستی ها و انتشار عملکردهای منفی باید در جهت اصلاح آن جامعه باشد که حق مسلم هر رسانه و خبرنگاری است، اما ما اجازه سیاه نمایی و تهمت و اتهام و تشویش اذهان عمومی را نمی دهیم.
فرماندار ری گفت: در بحث جدایی ری از تهران نباید شعاری صحبت کرد ،این اتفاق باید با دید کارشناسی بررسی شود تا ببینیم این جدایی چه مضرات و مزیت هایی دارد بعد تصمیم گیری شود .
شایان ذکر است؛ دکتر اسماعیلی راد در پایان این نشست صمیمانه از زحمات اصحاب رسانه و خبرنگاران تشکر کرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه