مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

رسانه ها روحیه امید و نشاط را در جامعه تقویت کنند

به گزارش  انعکاس ری ، «سید حسن صفوی» در این دیدار با اشاره به اهمیت رسانه ها در انعکاس و پیگیری مشکلات مردم یادآور شد: یکی از مهمترین دغدغه رسانه ها، بر طرف شدن مسائل و مشکلات جامعه است که خبرنگاران با وجود مشقت های فراوان، این مهم را به خوبی انجام می دهند.

وی گفت: تعامل و همدلی خبرنگاران شهرستان ری و هم افزایی رسانه ای می تواند روحیه امید و نشاط را در جامعه بیشتر و مسئولان را به خدمت روزافزون ترغیب کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری اظهار داشت: در شهرستان ری، خدمات بزرگی برای مردم انجام شده است که رسانه ها ضمن نقد منصفانه، دستاوردهای نظام را به خوبی به اطلاع مردم برسانند.

«رضا فغانی» نائب رئیس خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران نیز در این دیدار گفت: رسانه های شهرستان ری از جمله تاثیر گذارترین رسانه های کشور هستند و همواره یاریگر مسئولان در خدمت رسانی به مردم بوده اند.

در ادامه «محمد حسین عباسی» سردبیر و مسئول دفتر سرپرستی جنوب تهران و ری دو هفته نامه عصر جوان گفت: در این دفتر، دو هفته نامه عصر جوان، خبرگزاری برنا، کانال خبری فرزندان ری به فعالیت خبری مشغول هستند و به زودی نشریه چرخ اقتصاد هم با بررسی مسائل اقتصادی شهرستان ری به جمع رسانه ها خواهد پیوست.

وی اظهار امیدواری کرد که با حمایت مسئولان، رسانه های مکتوب که به عنوان سند مورد ارجاع محسوب می شوند، به رشد و بالندگی خود برسند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.