مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تاکید بر استفاده بهینه از فضای مجازی در نشست هم اندیشی مسئولان کانال های خبری ری

به گزارش انعکاس ری ، «سید حسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در این نشست با تاکید بر اهمیت نقش تاثیر گذار فضای مجازی در دنیای امروز یادآور شد: اکنون مصرف رسانه ای مردم تغییر کرده و در بستر تکنولوژی امروز، کوچکترین وقایع در سریع ترین زمان و با پوششی گسترده منتشر می شود.

وی افزود: در فضای پر تنش امروز و جنگ رسانه ای غرب، مردم ما نیاز به فضای پاک و آرام دارند تا در شرایط و بستری مناسب به کسب اخبار موثق بپردازند.

وی یادآور شد: کانال های فضای مجازی که در بیان مشکلات مردم و انعکاس اخبار مهمی چون سیل اخیر پیشتاز بودند، شایسته تجلیل هستند و در عین حال نباید از القاء فضای یأس و نامیدی و نادیده گرفتن خدمات ارزنده خدمتگزاران نظام اسلامی توسط برخی فعالان فضای مجازی بی توجه بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری افزود: مردم حق دارند بدانند که منبع اخبار کسب شده در فضای مجازی تا چه حد مورد اطمیان است و لازمه احقاق این حق نیز شناسنامه دار بودن کانال های خبری در شهرستان ری است.

در ادامه «جواد زنگنه» مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری شهرستان ری گفت: فرمانداری  شهرستان ری، از فعالیت فعالان مجازی در چهارچوب قانون و رعایت اخلاق و انصاف استقبال می کند.

وی افزود: فعالان فضای مجازی این شهرستان از دلسوزان نظام اسلامی هستند و ضمن نقد منصفانه، دستاوردهای دولت را نیز به مردم اطلاع رسانی کنند.

در ادامه نشست، هر یک از مسئولان کانال های فضای مجازی به بیان مسائل، دغدغه ها و مشکلات مسیر اطلاع رسانی در فضای مجازی پرداختند و خواستار استمرار این جلسات و تشکیل شورای اطلاع رسانی مجازی با هدف هم افزایی ظرفت های موجود شدند.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه