مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

طرح دوچرخه های اشتراکی روستایی در قلعه نو چمن اجرا می شود 

به گزارش پایگاه خبری انعکاس ری؛ رییس هیئت دوچرخه سواری باقرشهر از اجرای طرح آزمایشی دوچرخه اشتراکی روستایی در روستای قلعه نو چمن خبر داد .
احد هوشمند اظهار داشت : طرح دوچرخه اشتراکی یکی از طرح های خوب شهری و روستایی است که متاسفانه تا کنون به صورت جدی و مطلوب اجرا نشده است تا نتیجه آن را مردم و مسئولین مشاهده کنند چون این طرح علاوه بر جلوگیری از آسیب جدی به محیط زیست در سلامت و شادابی مردم تاثیری شگرف دارد در همین راستا طرح مورد نظر ما با همکاری هیئت دوچرخه سواری باقرشهر و شورا و دهیار روستای قلعه نو چمن اجرا می شود و در این طرح تعداد 10 دستگاه دوچرخه خریداری و در محل پارک روستا در اختیار مراجعین قرار می گیرد .
وی گفت : دوطرف بلوار این روستا مسیر های دوچرخه سواری طراحی شده است تا ساکنین روستا در نهایت ایمنی و استاندارد از این امکانات استفاده نمایند .
هوشمند در ادامه از خوش فکری تلاش و آینده نگری اعضای محترم شورای اسلامی و دهیار نمونه  ،جوان ،پرانرژی و فعال روستای قلعه نو چمن که با استفاده از نظرات و تجربیات متخصصین و کارشناسان محتلف برای توسعه اصولی و متوازن روستا تلاش می کنند تشکر کرد وافزود یقین دارم آیندگان از این دوره به نیکی یادخواهند کرد.
رییس هیئت دوچرخه سواری باقرشهر در پایان از اجرای این طرح برای شهر باقرشهر و روستاهای دیگر خبر داد که در مرحله بررسی و کارشناسی قرار دارد .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.