مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آیین تجلیل از بانوان شاغل شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ مریم شرفی با تبریک روز زن به تمامی زنان ایران به ویژه بانوان شهر کهریزک گفت:  زنان یکی از خطیرترین مسئولیت های اجتماعی جامعه را برعهده دارند چراکه آنان قبل از تولد فرزند تا آخرین مراحل زندگی همواره رکن اصلی تربیت، مراقبت و حمایت از افراد را در نقش مادر و همسر برعهده دارند و زنان شاغل در دو حوزه خانه و محل کار نسبت به سایر زنان رسالت سنگین تری را برعهده دارند که وظیفه خود می دانیم در این ایام که به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه( س) به نام روز گرامیداشت مقام  زن مزین شده است از زنان شاغل شهرداری قدردانی بعمل بیاوریم.

مسئول اموربانوان شهرداری کهریزک افزود: این گردهمآیی که با حضور صمیمی بانوان شاغل مدیریت شهری برگزار شد،  فرصتی را فراهم کرده است تا زنان شاغل مجموعه شهرداری و شورای اسلامی بتوانند یک روز متفاوت و به یادماندنی را در کنار همکاران خود خارج از محیط اداره سپری کنند.

وی خاطر نشان کرد: گرامیداشت مقام زن فقط به یک روز خاص خلاصه نمی شود و زنان به عنوان ارزشمندترین و تاثیرگذارترین سرمایه های اجتماعی جامعه همواره مورد توجه ویژه مدیریت شهری قرار دارند و ما درواحد امور بانوان و در راستای تاکید شهردار کهریزک از هیچ تلاشی در راستای افزایش سهم این قشر از برنامه های ورزشی، فرهنگی، رفاهی و تفریحی و… غافل نیستیم و باعث افتخار است که شهرداری کهریزک در سال اخیر توانسته است سهم چشمگیری را برای افزایش برخورداری بانوان از سرانه های موجود رقم بزند.

 مریم شرفی در پایان هدایایی را از سوی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کهریزک به بانوان شاغل شهرداری اعطاء و از آنان  تجلیل بعمل آورد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه