مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

احداث کمربندی مطالبه اصلی مردم حسن آباد فشافویه است

حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری متشکل از 37 روستا و با 70 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران – قم قرار دارد.
حسن نوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهر حسن آباد فشافویه در مسیر ترانزیتی 18 استان جنوبی کشور واقع شده و همین امر موجب تردد و ایجاد ترافیک کامیون های سنگین در سطح این شهر شده است.
وی ادامه داد: ایجاد آلودگی زیست محیطی، آلودگی صوتی، ترافیک سنگین، خطرات جانی و مالی از جمله مشکلاتی است که مردم شهر حسن آباد امروز به واسطه عبور خودورهای سنگین با آن دست و پنجه نرم می کنند.
نوری با اشاره به اینکه شهرک صنعتی شمس آباد به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه در شهر حسن آباد فشافویه قرار دار، ابراز کرد: ترافیک سنگین در ساعت های اولیه صبح و عصرها موجب تلف وقت مردم شده است.
وی ادامه داد: کمربندی جدید حسن آباد فشافویه 17 کیلومتر طول خواهد داشت و از ضلع غربی جاده قدیم قم ـ تهران و موازی با اتوبان تهران ـ قم عبور خواهد کرد.
نوری یادآور شد: روزانه 17 هزار وسیله نقلیه سنگین از داخل این شهر تردد می کند که باید هر چه سریعتر این شرایط را سامان داد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.