مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهردار منطقه 20 به دیدار نوروزی 11 خانواده شهید رفت

به گزارش انعکاس ری؛ فرهاد افشار به همراه رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرری و تعدادی از مدیران ارشد شهرداری منطقه در نخستین روز نوروز 98 به دیدار 11 خانواده معزز شهید رفت و ضمن تبریک سال نو برای آنها سلامتی و شادکامی آرزو کرد.

افشارافزود: این طرح به منظور تکریم و تجلیل از ایثار و پایداری خانواده معظم شهدا اجرا شد و همزمان شهرداران نواحی هفتگانه نیز با 14 خانواده شهید دیدار کردند.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده معظم شهدا به پاس قدردانی و کسب فیوضات معنوی از آنها تدارک دیده شد تا با دریافت نور ومعنویت و دعای این عزیزان توفیق خدمت رسانی بهتر و بیش از پیش به شهروندان شهرری حاصل شود.

افشار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را یکی از شاخصه های بیانات مقام معظم رهبری در “گام دوم انقلاب” برشمرد و گفت: سبک زندگی خانواده معظم شهدا با ایثارگری همراه بوده است و جایگاه آنان همواره برای مردم شریف ایران خاص و قابل تقدیر است.

شهردار منطقه 20 تکریم خانواده معزز شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از اولویت های مدیریت شهری عنوان کرد و یادآور شد: غبار روبی مزار شهدا، تجلیل از خانواده معزز شهدا، برپایی بزرگداشت 2 هزار نفری پدران و مادران شهدای شهرری از دیگر برنامه های مدیریت شهری در هفته اخیر بوده است.

گفتنی است؛ شهردار منطقه 20 به همراه مدیران ارشد و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری با خانواده معزز شهیدان محمد تاجیک بالایی، محمد رضایی، سید جلال شوری، حمید نظری، محمود نظری، مصطفی رنگ آمیز، مجتبی رنگ آمیز، حمید تقوی نیا، محمد تقوی نیا، محمد صالحی، رضا خورسند افخم و حسین بور بور دیدار کرد.

https://enekaserey.ir/0wINm

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.