مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۴۵ پرونده قاچاق طلا و ارز در شهرستان های تهران تشکیل شد

احمد جعفری نسب اظهار داشت:طی این مدت ۳۳ فقره پرونده در حوزه قاچاق ارز تشکیل شده که ۱۲۰ نفر به مراجع قضایی معرفی و به پرداخت ۱۷۴ میلیارد ریال جریمه متهم شدند.

وی ادامه داد: ۱۲ فقره پرونده نیز در حوزه قاچاق طلا تشکیل شد و طی آن ۱۵ نفر به مراجع قضایی معرفی و به پرداخت ۱۷ میلیارد ریال جریمه شدند.

جعفری نسب با بیان اینکه تمام این تخلفات از مسافران فرودگاه امام خمینی(ره) کشف شده اند، تاکید کرد: مسافرانی که قصد خروج از کشور را دارند باید توجه داشته باشند که هر مسافر می تواند پنج هزار یورو و در حدود ۱۵۰ گرم زیور آلات به همراه خود داشته باشد.

وی تصریح کرد: بر اساس قانون مسافران سفرهای خارجه به هیچ عنوان نباید طلا به همراه خود داشته باشند، بارزسان تعزیرات حکومتی به هرگونه تخلف در این زمینه به شدت برخورد می کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در ادامه به کشف ۳ هزار و ۵۰ چرخ خیاطی و ۱۵۰ حلقه انواع لاستیک سبک و سنگین طی ۲ ماه اخیر از انبارهای شهرستان ری اشاره کرد و افزود: متهمان این فقره پرونده ها نیز به پرداخت ۵۰ میلیارد ریال جریمه شدند.

وی ابراز کرد: شهرستان ری به دلیل موقعیت جغرافیایی تبدیل به یکی از بزرگترین باراندازهای کشور شده است، همین امر نیازمند پایش و بازرسی مستمر از انبارهای این شهرستان را می طلبد.

جعفری نسب یادآور شد: بازرسان اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران با همکاری بازرسان فرماندای و اداره صمت شهرستان ری به طور مداوم کار پایش انبارهای جنوب پایتخت را در دستور کار دارند و با هر گونه تخلف به شدت برخورد می کنند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.