مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۹ کیلو هروئین و شیشه در ری کشف شد

به گزارش  انعکاس ری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت سرهنگ محمد بخشنده اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی ماموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قاچاقچی که قصد داشت ۹ کیلوگرم شیشه و هرویین را از شیراز به تهران منتقل کند، در اتوبان قم ـ تهران شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: با تحقیقات بیشتر مشخص شد که این متهم به تازگی با همدستی تعدادی از خرده فروشان مواد مخدر ضمن خرید هرویین و شیشه از شهر شیراز قصد داشته که این مواد مخدر را با خودرو پراید به تهران انتقال کند که با هوشیاری ماموران مبارزه با مواد مخدر این فرد قبل از رسیدن به مقصد دستگیر شد.

سرهنگ بخشنده در خصوص اجرای این عملیات پلیسی عنوان کرد: با تحقیقات گسترده و گشت‌های شبانه روزی، درنهایت ماموران این یگان با رصد محورهای ورودی شهر تهران موفق شدند خودروی متهم را در محدوده عوارضی قم به تهران، شناسایی کنند و در یک عملیات ضربتی قاچاقچی این پرونده را دستگیر و برای تحقیقات به پلیس مبارزه با مواد مخدر شیراز تحویل دهند.

وی افزود: این متهم در تحقیقات انجام شده به جرایم خود مبنی بر قاچاق و توزیع مواد مخدر اعتراف و در بازرسی از خودروی این فرد ۹ کیلوگرم هرویین و شیشه که در قسمت‌های مختلف خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضمیمه پرونده شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.