مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ادغام بخش مرکزی شهرری به تهران تا سال ۹۲ قانونی نبوده است

حسن خلیل آبادی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار در مجتمع فرهنگیان ری برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به اینکه شهرستان ری حریم دارد و وقتی برای شهری حریم تعیین کردیم نمی توانیم آن را با شهر دیگری ادغام کنیم اظهار داشت: در ایران هیچ شهری با شهر دیگر، شورای مشترک ندارد و در همه شهرها باید مردم آن شهر اعضای شورا را انتخاب کنند و این مسئله در ری نیز باید صادق باشد.

خلیل آبادی عنوان داشت: بخش مدیریت شهری ری به تهران متصل شده است و تا سال ۹۲، ادغام بخش مرکزی شهر ری به تهران قانونی نبوده و طبق تبصره ماده ۱۲ قانون شوراها باید تهران تجریش و ری، یک شورا داشته باشند و بر این اساس حق مردم ری نادیده گرفته شده است که باید در این خصوص چاره اندیشی شود.

وی با بیان اینکه خبرنگاری شغل بسیار سخت و پر مخاطره ای است بر حفظ امنیت شغلی خبرنگاران در همه سطوح تاکید کرد و افزود: حرمت خبرنگاران باید حفظ شود و نباید آنان را در دعواهای سیاسی داخل کرد و روزنامه ها را به تعطیلی کشاند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری، تجریش و شمیرانات گفت: پیوند و ارتباط بسیار خوبی میان شوراها و رسانه ها وجود دارد چرا که مردم از طریق رسانه ها می توانند در جریان امور قرار بگیرند.

  • خلیل آبادی در ادامه بیان داشت: شفافیت، صداقت و راستی قلم و کلام خبرنگاران سبب شده است که این شغل ماندگار بماند و این رسانه ها هستند که امروزه نقش مهم سامان دهی افکار عمومی را بر عهده دارند.
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه