مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۱۰۰ عنوان برنامه دهه ولایت در شهرستان ری برگزار می شود

دهه ولایت و امامت، نقطه وصل عید سعید قربان و عید سعید غدیر است و فرصتی برای تبیین واقعه غدیر و فلسفه ولایت فقیه در بین امت اسلامی است.

حجت الاسلام علی کنگرلو روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: برپایی سرود در اماکن فرهنگی، مسابقات فرهنگی، غرفه های مشاوره و روانشناسی در سطح مساجد، جشن های طنز، نمایشگاه صنایع دستی، مسابقات فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان در فرهنگسراها و مساجد شهرری و تابعه از محوری ترین برنامه های دهه ولایت است.

وی از برگزاری نشست استانی مبلغان در فرهنگسرای ولاء شهرری خبر داد و افزود: این نشست در ۲۷ مردادماه با حضور ۲۰۰ مبلغ آموزش دیده از سطح استان برگزار می شود.

کنگرلو ادامه داد: مبلغان و سخنرانان به روستاها،بخش ها و  شهرهای کهریزک، حسن آباد،قیامدشت و باقرشهر جهت ارسال پیام غدیر اعزام می شوند.

وی گفت: برنامه های مشارکتی در این ایام با اداره تبلیغات اسلامی و شهرداری منطقه ۲۰ (شهرری) در پایگاه های بسیج، سرای محلات و مساجد برگزار می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری اضافه کرد: همچنین از ۱۶۰ آزاده، رزمنده و خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس در ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان دوران دفاع مقدس در شهرری تجلیل می شود.

حجت الاسلام کنگولو با توجه به اینکه جشن غدیر به عنوان مناسک ارزشی همانند محرم مورد توجه قرار گیرد، افزود: این رویداد مهم جایگاه امامت و ولایت است و امروز نسل جوان نیاز به شناخت و معرفی این حوزه دارد.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.