مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

گلزار شهدای آزاده در بهشت زهرا(س) گلباران شد

شرکت کنندگان در این مراسم معنوی با اهدای گل و قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای آزاده و مدافعان حرم را گرامی داشتند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید تهران بزرگ و روسای نواحی مختلف بنیاد شهید تهران بزرگ از جمله مسئولان حاضر در این مراسم بودند.

گروه مارش ارتش جمهوری اسلامی با نواختن آهنگ های انقلابی در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) بار دیگر یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی بخصوص شهدای آزاده و ورود این عزیزان به کشور را گرامی داشتند.

شرکت کنندگان در این آیین با در دست داشتن عکس امام راحل، شهدای آزاده هشت سال جنگ تحمیلی و دسته گل از حماسه های ملت ایران در سال ۵۷ و دوران هشت سال دفاع مقدس گرامی تجلیل کردند.

در این مراسم معنوی که در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد، گلزار پنج تن از شهدای آزاده از جمله حاج حسین لشکری، جلیل اخباری، محمد فرپور خمامی و آزاده شهید سید اکبر علم الهدی شیخ الاسلامی گلباران و عطر افشانی شد.

۲۶ مردادماه مصادف با آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در سال ۱۳۶۹ است که همه ساله در بخش های مختلف این روز گرامی داشته و از آزادگان سرافراز کشور قدردانی می شود.

در دوران جنگ تحمیلی هشت ساله عراق علیه ایران، ۴۳ هزار و ۱۷۳ نفر آزاده شدند.

مردم ایران در جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس و دیگر حوادث تروریستی، ۲۲۵ هزار و ۵۷۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده اند.

همچنین شمار کل جانبازان کشور به ۵۷۴ هزار و ۱۰۱ نفر می رسد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه