مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تخریب نام کهریزک سوغات شهر تهران/مسئولان دین خود را اداکنند

به گزارش انعکاس ری ،شهر کهریزک یکی از شهرهای شهرستان ری و شهری با قدمت چند هزار ساله در جنوب تهران و درهمجواری با باقرشهرو فشافویه قراردارد که طی دهه های گذشته به عنوان زباله دان شهر تهران از آن استفاده شده است .

زندان کهریزک ، مرکز بازیافت آرادکوه و جدیدا کشتار سگ ها در این مرکز را می توان از مواردی دانست که اسم این شهر را بر سر زبانها انداخته است.

اگر شما شهروند این شهر باشید متوجه حس منفی این معروفیت می شوید مخصوصا نوجوانان و جوانان که به خاطر این معضل دچار نوعی سرخوردگی  اجتماعی می شوند اما کسی پاسخگوی این موضوع نیست .

این موضوعات بخشی از سوغات های شهر تهران است که در کنار سایر معضلات سرازیر شده از سوی شهر تهران هویت تاریخی این شهر را نابود کرده است .اما مسئولین شهرستان برای جلوگیری از این اتفاقات چه تدابیری اندیشیده و چه برنامه ای دارند ؟ آیا وقت آن نرسیده که شهرداری تهران در ازای آسیب هایی که به این شهر و متعاقبا به مردم این شهر زده است به دنبال جبران باشد .

مطالبه مردم و این رسانه از مسئولین شهرستان ، نمایندگان مردم ری در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار محترم ، استاندار محترم ، شهردار و اعضای شورای شهر تهران این است که به قید فوریت به دنبال جبران خسارت های وارد شده به این شهر باشند .

این موضوع در اهم مطالبات این رسانه بر اساس رسالت خبریمان قرار می گیرد تا پس از این اتفاق به دنبال حقوق از دست رفته مردم مظلوم این خطه باشیم .

مهدی اشرفی پور

مدیر مسئول

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. محمد می گوید

    «آقای اشرفی پور با تشکر از گفته هایتان. من اهل وبومی شهرری هستم بارها وبارها درطی چندین سال به مسولین استانی وکشوری گفتیم که تنها وریشه اصلی تمام معظلات شهرستان ری فقط وفقط نبود مدیریت مستقل شهرداری وشورای شهر برای شهرتاریخی ومقدس وحرمتی ری هست وبس. ولی کسی گوشش بده کار نیست ودرکل مسولین اعتقادی بوجود شهری با نام ری ندارند. فقط وفقط هر ۴سال یکبار برای انتخابات. پشت سر هم ری،ری،می کنند.درثانی سالهای سال هست که خود شهرستان مقدس ری تحت هیچ شرایطی نماینده مستقل تومجلس شورای اسلامی نداشته است . پس چون ندارد معنی اش این هست که ری نه شهرهست ونه شهرستان محسوب می شود. بعد چگوو انتظار دارید حالا اگر شهری اومد توی محدوده شهر شما معظلاتش را خالی کرد. بیاید وجبران کند. خوب اولاً کهریزک خارج از محدوده مدیریتی وحریم تهران بزرگ هست پس شهرداری تهران تحت هیچ شرایطی نه مسولیت دارد ونه می پذیرید. علت اینکه دربالا گفتم خارج از محدوده است. بعدش اینکه کهریزک به غیر از ری خود دارای شورای شهر وشهرداری برای تصمیم گیری وحفاظت. صیانت از شهر خود را دارد. که البته مسولین شهرستان ری هم باید توجه خاصی داشته باشند تامشکلات حل شود. وهر شهری دخالت درامور شهر دیگر نکند. تعامل داشته باشد ولی دخالت نداشته باشد. انشاالله

    1. mehdi می گوید

      صحبت های شما دوست عزیز تا حدودی درسته اما شهر کهریزک که سرریز مشکلات تهران هست شهردار و شورای شهر اختیاری ندارند مثلا آرادکوه همین مرکز بازیافت زیر نظر شهرداری تهران هست و خیلی راحت تو شورای شهر تهران مصوبه میشه و اجرایی میشه این یک معضل بزرگ برای شهرستان ری هست که بقول شما نه شهره و نه شهرستان . باید مردم نخبگان و سیاست مردان برای این موضوع غیرت کنن و ری از تهران مستقل بشه اونوقت هست که تهران نمیتونه برای ری تصمیم سازی کنه که مرده هاشونو بفرستن -آشغالاشونو و هزار بدبختی دیگه