مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نامگذاری سینمای شهر کهریزک به نام” غدیر”،

به گزارش انعکاس ری؛ اسماعیل نعمت زاده؛ شهردار کهریزک با اشاره به نامگذاری سینمای شهر کهریزک به نام”غدیر” گفت: سالن سینمای شهر با ظرفیتی بالغ بر حدود ۲۹۰ نفر در هفته دولت به بهره برداری عمومی می رسد که با توجه به تقارن زمان افتتاح و فرا رسیدن عید سعید غدیر این سالن سینما به یمن و مبارکی این روز به نام”غدیر” مزین شد.

وی افزود: بنا به مطالبه شهروندان مبنی بر نیاز به سالن سینمایی و اهمیت و ضرورت توسعه سرانه فرهنگی شهر، ساخت و تجهیز اولین سالن سینمای شهر کهریزک در فهرست اولویت های شهرداری کهریزک قرار گرفت و به منظور تسریع ساخت و بهره برداری از این‌مجموعه از ظرفیت های موجود در ساختمان شماره ۲شهرداری استفاده کردیم و اکنون این سالن سینمایی برای اکران فیلم و استفاده عموم شهروندان و اهالی روستاها و شهرهای همجوار آماده بهره برداری است.

شهردار کهریزک اظهار داشت: سالن سینمایی غدیر، مجهز به جدیدترین و مدرن ترین تجهیزات صوتی، تصویری، مبلمان و تاسیساتی است که از نظر کمیت و کیفیت سالن اکران با سینماهای شهر تهران برابری می کند.

نعمت زاده، نامگذاری و بهره برداری از سالن سینمایی شهر کهریزک را عیدی مدیریت شهری به مناسبت عید سعید غدیر و هفته دولت به اهالی شهر قلمداد کرد

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.