مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دشمنان با انحراف عزاداری‌ها درصدد دین‌زدایی جوانان هستند

سردار حسن حسن‌زاده روز شنبه در حاشیه نهمین همایش سراسری بسیج مداحان و مدیران هیات‌های مذهبی در تالار شیخ صدوق عبدالعظیم(ع) اظهارداشت: اشعار و مطالبی که امسال در عزاداری‌ها مطرح می شود، باید سمت و سوی معنوی و حماسی و متناسب با مسائل روز باشد.

وی تصریح کرد: محتوایی از سوی بسیج مداحان با محوریت مقایسه نهضت عاشورا و انقلاب اسلامی به ویژه در گام دوم انقلاب تولید که به زودی منتشر و توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: تولید محتوای مفید و اثرگذار از بروز و ظهور انحرافات و بدعت‌ها جلوگیری می کند.

وی یادآور شد: نقش مجالس عزاداری سیدالشهدا(ع) در مبارزات، پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی و همچنین نقش مداحان در تحقق بیانیه رهبری در گام دوم انقلاب امری مهم و مورد توجه است.

حسن زاده با بیان اینکه توجه ویژه به مؤلفه‌های فرهنگی در تبیین و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش موثری دارد، افزود: ارتقای سطح اثرگذاری مجالس عزاداری امام حسین(ع) و ترویج اخلاق و فرهنگ دینی و اسلامی در اجرای گام دوم انقلاب مهم است.

وی اضافه کرد: هیات‌های مذهبی موجب اقتدار و بقای نظام می شوند و نباید اجازه دهیم تا دشمنان از این حربه برای تحقق اهداف و نیات شوم خود بهره می‌گیرند.

حسن زاده با بیان اینکه سخنرانان و مداحان با علم و دانش وارد مجالس شوند، گفت: شفافیت و نورانی بودن هیات‌های عزاداری راهگشای جوانان خواهد بود.

همایش مداحان با حضور سردار حسن زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، ارجونی رییس بسیج مداحان کشور و جمعی از مداحان در تالار شیخ صدوق عبدالعظیم (ع) برگزار شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.