مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دشمنان با انحراف عزاداری‌ها درصدد دین‌زدایی جوانان هستند

سردار حسن حسن‌زاده روز شنبه در حاشیه نهمین همایش سراسری بسیج مداحان و مدیران هیات‌های مذهبی در تالار شیخ صدوق عبدالعظیم(ع) اظهارداشت: اشعار و مطالبی که امسال در عزاداری‌ها مطرح می شود، باید سمت و سوی معنوی و حماسی و متناسب با مسائل روز باشد.

وی تصریح کرد: محتوایی از سوی بسیج مداحان با محوریت مقایسه نهضت عاشورا و انقلاب اسلامی به ویژه در گام دوم انقلاب تولید که به زودی منتشر و توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: تولید محتوای مفید و اثرگذار از بروز و ظهور انحرافات و بدعت‌ها جلوگیری می کند.

وی یادآور شد: نقش مجالس عزاداری سیدالشهدا(ع) در مبارزات، پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی و همچنین نقش مداحان در تحقق بیانیه رهبری در گام دوم انقلاب امری مهم و مورد توجه است.

حسن زاده با بیان اینکه توجه ویژه به مؤلفه‌های فرهنگی در تبیین و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش موثری دارد، افزود: ارتقای سطح اثرگذاری مجالس عزاداری امام حسین(ع) و ترویج اخلاق و فرهنگ دینی و اسلامی در اجرای گام دوم انقلاب مهم است.

وی اضافه کرد: هیات‌های مذهبی موجب اقتدار و بقای نظام می شوند و نباید اجازه دهیم تا دشمنان از این حربه برای تحقق اهداف و نیات شوم خود بهره می‌گیرند.

حسن زاده با بیان اینکه سخنرانان و مداحان با علم و دانش وارد مجالس شوند، گفت: شفافیت و نورانی بودن هیات‌های عزاداری راهگشای جوانان خواهد بود.

همایش مداحان با حضور سردار حسن زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، ارجونی رییس بسیج مداحان کشور و جمعی از مداحان در تالار شیخ صدوق عبدالعظیم (ع) برگزار شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه