مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهیدان رجایی و باهنر، مصداق راستین خدمت به خلق هستند

به گزارش انعکاس ری  :اسماعیل نعمت زاده شهردار کهریزک در پیامی فرا رسیدن روز کارمند که متقارن با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر است را گرامی داشت و این روز را به تمامی کارمندان به ویژه کارمندان ساعی شهر کهریزک تبریک گفت.

شهردار کهریزک ضمن گرامیداشت این ایام گفت: تاریخ  شکوهمند انقلاب اسلامی یادآور رشادت های ماندگار بزرگ مردانی است که خاطره خدمتگزاری و شجاعت آنان هرگز از خاطر تاریخ این کشور زدوده نخواهد شد.

نعمت زاده در ادامه به جایگاه ارزشمند شهیدان رجایی و باهنر در پیکره دولت اشاره کرد و افزود: این شهیدان نام آور ، مصداق راستین  خدمت به مردم هستند و الگوبرداری از زندگی شخصی و فعالیت های دولتی این شهیدان معزز می تواند نقشه راه بی بدیلی را برای رسیدن  دولت و ملت به ارزش های واقعی زندگی اسلامی ایرانی  ترسیم کند.

شهردار کهریزک خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدمتگزار دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی  همدلی و همزبانی را در مسیر خدمت تجربه کرده  و با تدبیر در مسیر رشد و پیشرفت قدم بردارند.

وی در پایان باری دیگر یاد و خاطره شهدای والامقام دولت را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و به ویژه کارمندان شهرداری کهریزک تبریک گفت و موفقیت دولت تدبیر و امید را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسئلت نمود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه