مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نمایشگاه شمیم حسینی در شهرری برپا می‌شود

حجت‌الاسلام مرتضی صادقی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران در راستای باور به جایگاه مهم محرم و صفر و عاشورا به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی نمایشگاه شمیم حسینی جهت عرضه محصولات ویژه هیئات و تکایا را در چهار نقطه تهران برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از فردا آغاز به‌ کار می‌کند، ادامه داد: این نمایشگاه‌ها در شمال تهران در بقعه امامزادگان جعفر و حمیده خاتون(ع) واقع در باغ فیض، شرق تهران در امامزاده پنج تن لویزان، غرب تهران در آستان امامزاده حسن(ع) و در جنوب تهران نیز در آستان مقدس شیخ صدوق(ره) بر پا خواهد شد.

[irp]

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری با اشاره به امکان حضور و استفاده بیش از 3 هزار هیئت از خدمات این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: کلیه هیئت‌هایی که مجوز مستمر از اداره تبلیغات اسلامی داشته و در طول سال برنامه‌های مختلف  اجرا می‌کنند حواله 500 هزارتومانی کمک‌هزینه‌های ایام محرم از اجرای نیات واقفان که مخصوص عزای سیدالشهدا(ع) بوده اهدا خواهد شد تا از این نمایشگاه خرید کنند.

حجت‌الاسلام صادقی به غرفه‌های این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: غرفه محصولات فرهنگی، کتیبه و پرچم، تجهیزات آشپزخانه، تعاون، ارزاق، صوت و تصویر ازجمله غرفه‌هایی است که در این نمایشگاه به هیئت‌های حسینی خدمات ارائه می‌شود و همچنین غرفه‌های فرهنگی عفاف و حجاب، صدوق شناسی و وقف شناسی در کنار فروش محصولات موردنیاز هیئت‌ها بر پا خواهد بود.

وی با بیان اینکه خدمات با حضور نماینده تبلیغات اسلامی در این نمایشگاه و تأیید هیئت‌ها ارائه می‌شود، یادآور شد: نمایشگاه شمیم حسینی از ۶ شهریورماه جاری آغاز و تا 10 شهریورماه دایر خواهد بود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه