مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کمبود آب در کشور ناشی از مدیریت اشتباه است

فریده اولاد قباد روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ری اظهار داشت: متاسفانه کشور ما در دیپلماسی آب‌های مرزی خوب عمل نکرده و بخشی از مشکلات آبی کشور ناشی از این سیاست است.

وی حفر چاه‌های عمیق را از دیگر مشکلات کم آبی کشور بیان کرد و افزود: کیفیت آب هم موضوع دیگری است که باید دقت شود و امیدوارم با مدیریت منابع آب روستاها به مصرف بهینه دست یابیم.

[irp]

این نماینده مجلس در ادامه به مشکلات آموزشی نیز اشاره کرد و گفت: وزارت آموزش و پرورش از کسری بودجه رنج می برد، ولی همکاران در کمیسیون آموزش سعی دارند تا اعتبارات لازم را از بودجه عمومی کشور برای آموزش تامین کنند.

وی با بیان اینکه آموزش باید دغدغه مسئولان باشد، گفت: اول مهر نباید کمبود معلم داشته باشیم، هر چند که همواره با کمبود نیرو در این حوزه علی‌رغم راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان مواجه هستیم.

اولاد قباد اضافه کرد: ۴۰ درصد از فضاهای فیزیکی مدارس در مناطق فرسوده نیاز به بازسازی دارد که دستور دریافت ۹۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز وسایل گرمایشی مدارس کشور از شرکت گاز گرفته شده که امسال اجرایی می شود.

شورای اداری شهرستان ری امروز چهارشنبه با حضور سیده فاطمه ذوالقدر، فریده اولاد قباد، علیرضا محجوب، غلامرضا حیدری و مسئولان شهرستان ری در محل فرمانداری ری برگزار شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.