مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

رفع معضلات زیست محیطی ری ۶۰ میلیارد تومان نیاز دارد

احمد اسماعیلی راد روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان‌ ری اظهارداشت: آب‌های آلوده، پسماندسوزی و پسماندریزی، نخاله‌ریزی و فاضلاب شهری از معضلات زیست محیطی این شهرستان است که نیاز به اعتبار ویژه دارد.

وی با بیان اینکه ۴۰ درصد جمعیت این شهرستان را اتباع بیگانه تشکیل می‌دهند، افزود: وجود ۲۰۰ هزار اتباع بیگانه بر معضلات آموزش و پرورش ری و بخش‌های دیگر در این شهرستان افزوده است.

معاون استاندار تهران رفع کمبود نیروی انسانی و مشکلات موجود در سیستم اداری ری را نیازمند همکاری و همراهی کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: اضافه شدن این تعداد از اتباع بر معضلات آموزش و پرورش ری افزوده است.

[irp]

وی به معضلات معیشتی جامعه نیز اشاره کرد و گفت: حقوق هیچ کس متناسب با تورم افزایش نیافته، ولی معتقدم که با مدیریت صحیح می‌توان مسائل اقتصادی و معیشتی را کنترل کرد.

اسماعیلی راد افزود: تجمعات کارگری و سایر بخش‌ها در خصوص رفع معضلات این شهرستان کاهش و پشتیبانی مردم در شرایط سخت و تحریمی افزایش یافته است.

وی به موضوع انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: مهمترین رکن انتخابات، مشارکت همراه با رضایت حداکثری از موارد مهم و مورد توجه به شمار می‌رود.

اسماعیلی راد اضافه کرد: امروز دولت در شرایط سخت قرار گرفته و در این شرایط مردم با ارائه کمترین امکانات هم راضی هستند، ولی باید برای رسیدن به شرایط بهتر تلاش کرد.

وی افزود: دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه فرهنگ به دنبال از بین بردن ارزش‌های فرهنگی کشورهای توسعه نیافته هستند و بر همین اساس برنامه مدونی برای حفظ ارزش‌های ملی، دینی و فرهنگی مورد نیاز است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه