مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری منصوب شد

آیین تودیع و معارفه رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری امروز(یکشنبه) با حضور معاونان فرمانداری ویژه شهرستان ری، مسئولان سازمان صمت استان تهران و جمعی از روسای اصناف، صاحبان واحدهای تولیدی و اعضای اتحادیه‌های صنفی و کسبه در مسجد ارشاد شهرری برگزار شد.

در این آیین از زحمات “عزیزاله افضلی” تجلیل و “موسی احمدی” به عنوان رییس جدید اداره صمت شهرستان ری معرفی شد.

رییس پیشین اداره صمت ری در این آیین با اشاره به اینکه بیش از سه هزار واحد صنعتی، ۲۹ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی، ۴۴ اتحادیه صنفی و ۲ منطقه ویژه اقتصادی در این شهرستان فعال است،گفت: اولویت رییس جدید اداره صمت ری باید ارتقای اداره این شهرستان به اداره کل باشد.

[irp]

عزیزالله افضلی افزود: شهرستان ری رتبه چهاردهم صنعت و رتبه نهم را در حوزه صنفی کشور را دارد، از این لحاظ باید زیر ساخت‌های لازم برای نظارت دقیق و انجام سیاست‌های وزارت صمت در این شهرستان محیا شود.

وی با بیان اینکه هشت هزار و ۵۰۰ واحد صنفی در مرز بین شهرستان ری و تهران واقع شده‌اند، عنوان کرد: این واحدها اغلب مزاحم و در محدوده شهری پایتخت بودند که شهرداری تهران به اراضی غیر قابل کشت اطراف ری هدایت کرده است.

افضلی عنوان کرد: این واحدها به رغم اینکه تمامی خدمات خود را از ری دریافت می کنند؛ ولی به دلیل صدور پروانه از تهران به اداره صمت شهرستان ری پاسخگو نیستند که باید ساماندهی این واحدها در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه این برنامه رییس جدید اداره صمت ری با اشاره به بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه، شهر فرودگاهی، مناطق ویژه اقتصادی و بزرگترین انبارهای کشور در این شهرستان گفت: اصلی‌ترین ماموریت مدیریت جدید ما بهبود فضای کسب و کار و رونق تولید است.

موسی احمدی ادامه داد: توسعه بخش صنعت، رفع موانع تولید و ساماندهی مشکلات شهرک‌های صنعتی از جمله مواردی است که در دستور کار مدیریت جدید قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام صنعتی و افزایش آمار اشتغال و تامین سرمایه در گردش واحدهای تولید نیز از دیگر برنامه‌های اداره صمت در دوره مدیریت جدید است.

لازم به ذکر است که موسی احمدی رییس جدید اداره صمت شهرستان ری در رزومه خود ریاست اداره‌های صمت شهرستان دماوند و شمیرانات را دارد.

گفتنی است؛ عزیزاله افضلی رییس پیشین اداره صمت شهرستان ری نیز با ارتقای پست سازمانی به عنوان معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان منصوب شد.

شهرستان ری با برخورداری از ۵۶ اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و ۱۰ هزار واحد صنعتی و صنفی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه های تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) در حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد و در جنوب تهران واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.