مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب
امام جمعه شهرری

مسئولان گام سوم برجامی را باید با قدرت بردارند

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم مطهر عبدالعظیم الحسنی(ع) اظهارداشت: مسئولان باید بدانند همانگونه که امروز برجام از بین رفته است در آینده هم خواهیم دید که مذاکره با اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها نتیجه ای به نفع ملت ایران نخواهد داشت.

وی افزود: آمریکا و ترامپ از مذاکره با ایران ۲ هدف اساسی دارد اول نامید کردن ملت‌های مسلمان به ویژه یمن، لبنان، فلسطین و عراق که به نظام مقدس جمهوری اسلامی چشم امید بسته اند و در محور مقاومت علیه دشمنان اسلام مبارزه می کنند و هدف دوم استفاده ابزاری از مذاکره با ایران برای بدست آوردن رای در انتخابات پیش روی آمریکا است ولی دشمنان باید بدانند که مسئولان و به ویژه ملت ایران هرگز زیربار ذلت و خواری مذاکره نخواهند رفت.

[irp]

امام جمعه شهرری با تاکید بر اینکه امروز مسئولان کشور باید به نیروهای درون اتکا کنند، ابراز کرد: ملت ایران با الگو گرفتن از مکتب سیدالشهدا(ع) هرگز در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان کوتاه نخواهند آمد.

شاهچراغی در ادامه با بیان اینکه امروز عده‌ای به اشتباه می گویند: امام حسین(ع) به دنبال مذاکره با عمرسعد و شمر بود، تصریح کرد: این مسائل جزو تحریفات واقعه کربلا توسط دشمنان است، سیدالشهدا(ع) در روز عاشورا بنا بر سنت الهی عمر سعد و شمر را به جبهه حق و دوری از جبهه باطل دعوت کرد.

امام جمعه شهرری تاکید کرد: پیام امام حسین(ع) و یاران با وفایش به نسل‌های بعد خود تسلیم نشدن در مقابل جبهه باطل و قبول زندگی با ذلت بود، اباعبدالله(ع) با کار بزرگی که انجام داد اسلام ناب محمدی را زنده نگاه داشت.

شاهچراغی در بخش دیگر سخنان خود با سالروز واقعه ۱۷ شهریور و کشتار وحشیانه رژیم پهلوی اشاره کرد و گفت: حوادث مهم تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید سینه به سینه به نسل‌های جوان انتقال داده شود تا جوانان بدانند چه خون‌هایی برای ایجاد و حفظ نظام اسلام ریخته شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.